اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز:

۹۰ واحد در مرکز خرید پدیده فعال شده است/ شروع به‌کار۴۰ واحد دیگر ماه آینده

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز از شروع به‌کار 40 واحد در طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: ۹۰ واحد در مرکز خرید پدیده فعال شده است.

۹۰ واحد در مرکز خرید پدیده فعال شده است/ شروع به‌کار۴۰ واحد دیگر ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابولفضل انتظاری ظهر امروز در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال 96 در سالن جلسات این شرکت  اظهار داشت: گروه شرکت‌های پدیده یک ماهیت چندگانه دارد و یک‌وجه از آن در حوزه سرمایه‌گذاری است که در قالب اجرای پروژه‌های مختلفی نمود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عیدانه در گروه شرکت‌های پدیده، ادامه داد: از این به بعد، شاهد تنوع فعالیت‌های گروه شرکت‌های پدیده در حوزه فرهنگی و گردشگری هستیم.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز افزود: برنامه‌ و فعالیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی، هنری، گردشگری و سرمایه‌گذاری برای سال 97 داریم، امیدوارم نسبت به سال‌های قبل، گروه شرکت‌های پدیده فعالیت متفاوتی از آنچه که بوده است را انجام دهد.

انتظاری بیان داشت: هایپر مارکت پدیده شاندیز در مساحت 22 هزار متر مربع فعال شده است و تلاش کرده‌ایم که تولیدات و محصولات این هایپر مارکت با کیفیت و قیمت مناسب به‌دست مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه مراکز خرید پدیده شاندیز در ایام تعطیلی با حجم بالایی از مردم که برای خرید پا به این مراکز می‌گذارند، روبه‌رو می‌شود، متذکر شد: بازار پدیده شاندیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با 90 واحد فعال است که طی یک ماه آینده 30 تا 40  واحد دیگر شروع به فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 70054

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول