اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیرکل زندان‌های همدان خبرداد

شرکت 2169 نفر از خانواده زندانیان در کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل زندان‌های همدان از شرکت 2 هزار و 169 نفر از همسران و فرزندان خانواده‌های زندانیان در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

شرکت 2169 نفر از خانواده زندانیان در کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان همدان، حسن محمدیاری در آخرین گردهمایی مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان بر شناسایی خانواده‌های نیازمند زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان  تاکید کرد.

وی بر توسعه برنامه‌های انجمن‌های حمایت زندانیان  با هم‌اندیشی و همفکری مدیران عامل انجمن‌های حمایت در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زندانیان تاکید کرد و گفت: 2 هزار و 169 نفر از فرزندان و همسران زندانیان در کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد شرکت و  آموزش را لازم را فرا گرفتند.

مدیرکل زندان‌های همدان به ایجاد زمینه لازم برای  رونق هر چه بیشتر امور و گرایش انجمن‌ها به درآمدزایی مستمر از طریق فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی به منظور دستگیری خانواده‌های نیازمند زندانیان اشاره کرد.

وی همچنین دلجویی از خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان را مورد تاکید قرار داد و هدف از این دیدارها  را بررسی مشکلات و ارائه خدمات بهتر و مناسب به خانواده‌های نیازمند عنوان کرد.

انتهای پیام/89052/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول