اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشییع پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در یادمان هفت‌تپه

پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در دستان کاروانیان راهیان نور در یادمان هفت‌تپه تشییع شد.

تشییع پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در یادمان هفت‌تپه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از ابتدا در تقدیرشان نوشته شده بود که خوشنام می‌شوند. با شهادت عجین شده بودند و در کلاس‌هایی که به همین منظور برپا می‌شد با اشتیاق شرکت می‌کردند. چندان دلبسته زمین نشدند و همیشه نگاه‌شان به آسمان بود، پرواز را دوست داشتند و سر کلاس عاشقی رسم دلدادگی را می‌آموختند.

بررسی زندگی آنها نشان می‌دهد که دلشان نمی‌خواست عمر دنیایی آنها بیشتر از عمر جوانان حاضر در میدان نبرد اباعبدالله حسین با لشکر یزید باشد. اصرار برای شهادت در مسیر اهل بیت، همه اطرافیان آنها را مجاب به پذیرش این امر الهی کرد و حتی کار به جایی رسید که مادران آنها یکی از افتخارات زندگی خویش را تربیت فرزند شهید عنوان می‌کردند.

امروز دو دلداده اهل بیت در اولین بهار از سال 97 بار دیگر تصویری از رشادت خویش را به رخ جهانیان کشیدند و اعلام کردند که خط سرخ شهادت پرافتخاترین مسیر برای حیات ابدی است.

دو شهید خوشنام دفاع مقدس امروز در یادمان شهدای هفت تپه شوش بر دستان کاروانیان راهیان نور تشییع شدند و سند افتخار خویش را بار دیگر بر افراد جامانده از شهادت به رخ بکشانند.

پیش از این‌ها، بهار شهر را مهیای ضیافت این آسمانیان کرده بود بوی زیارت به مشام می‌رسید و عطر شوق بر فراز آسمان دمیده بود کسی چشم انتظاری مادران شهدا در این ضیافت، گریستن داشت و اما هیچ کسی قادر نبود انتظار بی‌صبرانه‌شان را هجی کند ... ضیافت بزرگی است سفره مهیای پذیرای این شهداست آخر میهمانان گرامی‌اند و استقبال هم شکوهش عظیم است همه با صفا و صمیمیت و سادگی دلشان را فرش کردند و منتظر مردانی هستند که دلشان پیش از این‌ها میهمان عرش شده بود اما پاره‌های استخوانشان آمد تا بهانه‌ای برای پایان دادن به انتظار مادران‌شان باشند و امروز این شهدا می‌آیند و بر زورقی از نور روی دستان مردم تشییع می‌شوند و ملائک هم ثناگویان این امانت را از زمینیان گرفته و تا ابد آسمانی‌شان می‌کنند.

انتهای پیام/چ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول