اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

در اول فروردین

۱۱ شهروند تبریزی در آسانسور حبس شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش‌نشانان از صبح امروز 11 شهروندی را که در کابین آسانسور ساختمان‌های مختلف شهر محبوس شده بودند، از کابین آسانسور به بیرون منتقل کردند.

۱۱ شهروند تبریزی  در آسانسور حبس شدند

داوود طالب‌نژاد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با گزارش‌های مردمی مبنی بر محبوس شدن تعدادی از شهروندان در کابین‌های آسانسور ساختمان‌های منازل مسکونی واقع در شهرک باغمیشه، شهرک نصر و خیابان شریعتی جنوبی، گروه‌های امداد و نجات ایستگاه‌های شماره 7،9 و 4 به محل‌های حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت باغمیشه  چهار شهروند، ایستگاه شماره چهار منظریه پنج  شهروند و ایستگاه شماره 9 دو نفر شهروند را از کابین‌های آسانسور به بیرون منتقل کردند.

طالب‌نژاد از شهروندان خواست در ایام تعطیلات عید موارد ایمنی خصوصاً استفاده اصولی از آسانسور را به خاطر بسپارند و در صورت بروز حادثه سریعاً با شماره 125 تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز  ادامه داد: اگر کابین بین طبقات توقف کرد، وحشت نکنید و در صورت بروز مشکل سعی کنید با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/ 10/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول