اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

استفاده از کالای ایرانی مبارزه اقتصادی با دشمن است/ مردم مصرف تولیدات داخلی را ارزش اجتماعی و ملی بدانند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن با ما در جنگ اقتصادی است، گفت: مهم‌ترین سلاح برای جنگ اقتصادی در برابر دشمن استحکام و تقویت تولید داخلی است‌.

استفاده از کالای ایرانی مبارزه اقتصادی با دشمن است/ مردم مصرف تولیدات داخلی را ارزش اجتماعی و ملی بدانند

آیت‌الله عباس کعبی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سال حمایت از کالای ایرانی در امتداد شعارهای اقتصادی گذشته است و این سال باید سال رونق تولید، اشتغال و ایجاد فضای کسب‌و‌کار باشد.

وی افزود: کالای ایرانی از دو بُعد استراتژیک و عملیاتی برخوردار است و وظیفه همه مسؤولان، دولتمردان و آحاد مردم حمایت از کالای ایرانی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان باید از ورود کالاهای خارجی غیرضروری ممانعت و با قاچاق کالا نیز به صورت جدی مبارزه کنند.

وی افزود: مسؤولان باید از تولید‌کننده‌ها حمایت کنند و از طرفی تولید‌کنندگان کیفیت کالای ایرانی را در رقابت با دیگر کالاها افزایش دهند و آحاد مردم با تقویت فرهنگ مصرف کالای ایرانی توان محقق کردن شعار سال را دارند.

کعبی عنوان کرد: رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی باید پرچم حمایت از کالای ایرانی را به عنوان ارزش اخلاقی، انقلابی و ملی بالا نگه‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با ما جنگ اقتصادی دارد، اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی مبارزه اقتصادی با دشمن است و مهمترین سلاح برای جنگ اقتصادی در برابر دشمن استحکام و تقویت تولید داخلی است‌.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آحاد مردم باید به مصرف کالای ایرانی به عنوان ارزش اخلاقی، اجتماعی، ملی، سیاسی و انقلابی نگاه کنند.

کعبی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال به مسیر پیشرفت، استحکام درونی و خودکفایی ملت جهت می‌دهند و همه باید به کالای ایرانی توجه جدی و حمایت کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول