اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

حضور 3 هزار و 200امدادگر در پایگاه‌های هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برای ارائه خدمات بهتر در سطح استان تعداد امدادگران را از 2 هزار و 600 امدادگر به 3 هزار 200 نفر افزایش دادیم.

حضور 3 هزار و 200امدادگر در پایگاه‌های هلال‌احمر

 

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح نوروزی امداد و نجات از 25 اسفند آغازشده و تا 15 فروردین ادامه دارد اما طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی با تلاش و زحمات شبانه‌روزی اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی بابیان اینکه در طرح نوروزی امداد و نجات 18 پایگاه ثابت داشته‌ایم که 8 پایگاه به این تعداد اضافه شد افزود: برای ارائه خدمات بهتر در سطح استان تعداد امدادگران را از 2 هزار و 600 امدادگر به 3 هزار 200 نفر افزایش دادیم و این افزایش 600 نفری بازده بهتری را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به آماده‌باش بالگرد برای وقوع حادثه‌هایی که نیازمند بالگرد است، بیان کرد:

 مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر با شماره 112 به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو هستند که 10 شعبه ما به همراه عوامل اجرایی با عنوان تیم واکنش سریع برادران در طول این طرح فعالیت می‌کنند.

وی افزود: 16 ایستگاه طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی در محورهای ورودی استان که تجمع مسافران زیاد است برپاشده است.

رضایی گفت: برای نخستین بار طرح همیار هلال‌احمر مانند طرح همیار پلیس اجراشده که فرزندان مسافرانی که در دوره‌های آموزشی غنچه‌های هلال شرکت کرده‌اند درزمینهٔ اصول راهنمایی و رانندگی به خانواده‌ها تذکر می‌دهند.

وی عنوان کرد: طرح سحاب نیز در مکان‌هایی که شلوغ است و تجمع مسافران نوروزی را شاهد هستیم انجام می‌شود و درمان‌های سرپایی و تست فشارخون و ... در پایگاه ورودی شهرها انجام می‌شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بابیان اینکه از 25 اسفندماه تا امروز 37 حادثه جاده‌ای بدون فوتی بوده که توسط امداد گران رسیدگی شده و 47 مورد اسکان ضروری در پایگاه‌های امداد جاده‌ای برای مسافرانی که مشکلی برای آن‌ها پیش می‌آید صورت گرفته است.

وی افزود: از 28 اسفند تا دوم فروردین در طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی 25 هزار و 828 نفر تاکنون خدمات از جمعیت هلال‌احمر دریافت کرده‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه هزار و 313 نفر کمپین نه به تصادفات جاده‌ای را امضا کرده‌اند گفت: در پایان فروردین به بهترین نقاشی از سوی مسافران بین جاده‌ای که انجام می‌شود به‌قیدقرعه جایزه‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول