اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

میزبانی ۸۵ زائرسرا در بقاع متبرکه چهارمحال وبختیاری از مسافران نوروزی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت : ۸۵ زائرسرا در بقاع متبرکه استان جهت استفاده زائرین و مسافرین نوروزی مهیا است.

میزبانی ۸۵ زائرسرا در بقاع متبرکه چهارمحال وبختیاری از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام مجتبی محمدی اظهار کرد: با توجه به آغاز سال نو و هم‌زمان با اجرای طرح آرامش بهاری، ۸۵ زائرسرا در بقاع متبرکه استان برای استفاده مسافران و زائرین نوروزی آماده شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 13 زائرسرا در امام‌زاده محمد (ع) بارده، تعداد 12  سوییت با امکانات کامل رفاهی در امام‌زاده حمزه علی (ع)، هفت سوییت در بقعه متبرکه امام‌زاده باباپیراحمد ملاسجان، 11 زائرسرا در امام‌زاده سید بهاءالدین محمد (ع) شیخ شبان، پنج سوییت در امام‌زاده محمد بن علی (ع) منجرمویی، پنج زائرسرا در امام‌زاده علی ابن احمد (ع) دهنو، پنج زائرسرا در امام‌زاده روستای گوشه و در دیگر بقاع استان مانند سید عیسی (ع) سرآقاسید و بقعه متبرکه واقع در روستای صالح کوتا در اختیار زائرین قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز امیدواری از حضور بیش‌ازپیش زائرین در بقاع متبرکه استان ادامه داد: در کلیه بقاع متبرکه استان که مجری طرح آرامش بهاری هستند مراسم سال تحویل، خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌ها صلواتی، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه‌های مشاوره، عفاف و حجاب و عرضه محصولات فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول