اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

شهردار اهواز خبر داد

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در دو منطقه اهواز

شهردار اهواز گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بدون چشم‌داشت مالی و با همکاری شهرداری اهواز در دو منطقه آل صافی و کوی علوی خدمات دندان‌پزشکی ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در دو منطقه اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، منصور کتانباف ظهر امروز در بازدید از فعالیت‌های قرارگاه ‌جهادی امام رضا (ع) در منطقه آل‌صافی اهواز، اظهار کرد: این قرارگاه در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان جامعه در ۱۱ استان کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که آنچه امروز در سرای محله کوی آل صافی شاهد آن هستیم، ارائه خدمات دندانپزشکی با همکاری شهرداری اهواز است زیرا مردم در مناطق کمتربرخوردار به دلیل هزینه بالای دندانپزشکی ، مراجعه کمتری به این مراکز دارند.

شهردار اهواز با اشاره به حضور دندان‌پزشکان اعزامی از قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به خوزستان، عنوان کرد: امسال این دندان‌پزشکان از استان‌های مختلف به‌ویژه تهران و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی در دو منطقه کوی علوی و آل‌صافی اهواز مستقر می‌شوند.

وی گفت: خدمات درمانی این گروه جهادی از عصر امروز در آل صافی و از فردا در کوی علوی آغاز می‌شود و شامل خدمات جرم‌گیری، پرکردن و کشیدن دندان، عصب‌کشی و جراحی لثه است.

کتانباف با اشاره به تداوم خدمات گروه‌های جهادی تا پایان تعطیلات نوروز، بیان کرد: اتفاق خوبی که امسال به دنبال آن هستیم این است که با همکاری دندان‌پزشکان خوزستانی، این خدمات جهادی را در ماه‌های دیگر سال نیز شاهد باشیم.

وی در زمینه فعالیت‌های عمرانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، افزود: این قرارگاه همانند سال گذشته، در بازسازی و تکمیل چند منزل نیازمندان در حمیدیه، شادگان، سوسنگرد و شهرهای دیگر نیز در حال فعالیت است.

انتهای پیام/۷۲۰۵۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول