اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع)

برنامه روایت سخاوت از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه روایت سخاوت از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع) خبر داد.

برنامه روایت سخاوت از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌‌ریزی رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام جواد(ع) اظهار کرد: برنامه روایت سخاوت به این مناسبت تولید شده که هفتم فروردین ساعت 21:30 تا 22:30 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکرار این برنامه هشتم فروردین امسال از ساعت 9 تا 10 است که به شبهات پیرامون امام جواد(ع) در این برنامه پاسخ داده می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای مهم این برنامه گفت: این برنامه به امامت این بزرگوار در دوران کودکی می‌پردازد و کارشناس برنامه جایگاه علمی امام جواد(ع) را تبیین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی دیگر از این برنامه مناظرات علمی این امام بزرگوار مطرح می‌شود و سعی شده فضای شادی برای شنوندگان به مناسبت ولادت امام جواد(ع) ایجاد شود.

محمودی به بخش‌های مختلف این برنامه اشاره کرد و افزود: آیتم‌های این برنامه شامل گفتاری، کارشناسی،‌ روایی، گزارشی، شعرخوانی، مولودی و مداحی است.

وی یادآور شد: علی اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده، رضا ملایی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول