اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام ۲۰۰ تیم تخصصی و عمومی به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ تیم تخصصی و عمومی به نقاط مختلف استان اعزام شدند و خدمات متعدی را به مردم ارائه کردند.

اعزام  ۲۰۰ تیم تخصصی و عمومی به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا فخر ظهر امروز در بازدید از گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور مستقر در منطقه درح سربیشه اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشک و پیراپزشک در طول سال خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌دهند.

وی گفت: یکی از کارهایی که بسیج جامعه پزشکی استان انجام می‌دهد بحث اعزام گروه‌های جهادی وتیم‌های عمومی و تخصصی است و در سال گذشته نیز گروه‌های جهادی متعددی در استان اعزام شدند.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اردوهای جهادی مهمان نیز سال گذشته در استان خدمات به مردم ارائه دادند، افزود: یکی از کارهای تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، شناسایی و معاینه بیماران است.

فخر با بیان اینکه تیم‌ها تخصصی زنان، مامایی، اطفال و داخلی نیز به مناطق محروم اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین با استفاده از توان اعضای جامعه پزشکی در استان نیز برخی بیماران نیازمند برای درمان بیشتر به مطب پزشکان معرفی شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر 200 تیم تخصصی و عمومی به نقاط مختلف استان اعزام شدند و خدمات متعدی را به مردم ارائه کردند.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام خدمات ارائه شده در اردوهای جهادی، رایگان است، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 50 هزار نفر در استان از خدمات تیم‌های تخصصی و عمومی در مناطق محروم برخوردار شدند.

فخر، گسترش فرهنگ بهداشت در میان مردم و کمک به افراد نیازمند از جمله اردوهای جهادی برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم حضور بیشتر تیم‌های پزشکی عمومی و تخصصی در برنامه داشته باشیم و یک سنت حسنه‌ای برای فرهنگ خدمت به مردم شود.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های دیگر بسیج جامعه پزشکی نیز برپایی موکب امدادی و بهداشتی اربعین در کاظمین است که دو سال متوالی انجام می‌شود و خدمات خوبی به زائران ارائه داده است.

انتهای پیام/69034/ج۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول