اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته شدن هفت نظامی و شبه‌نظامی سعودی در جنوب عربستان و یمن

یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله، هفت نفر از نظامیان سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در جنوب عربستان و یمن از پا در آوردند.

کشته شدن هفت نظامی و شبه‌نظامی سعودی در جنوب عربستان و یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله امروز (سه شنبه) پنج نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در غرب استان تعز در جنوب غرب یمن از پای درآوردند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله، این پنج نفر را در شمال پادگان «خالد» در شهرستان «موزع» استان تعز هدف قرار داده‌‏اند.

یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله امروز همچنین دو نظامی سعودی را در منطقه عسیر واقع در جنوب غرب عربستان از پای درآوردند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود و از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شدند.

یگان توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله نیز امروز مواضع نظامیان سعودی را در جبل سلا در جازان گلوله باران کردند.

انتهای پیام/ص


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول