اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری:

خدمت‌رسانی خود را به نیابت از 36 هزار دانش‌آموز شهید انجام دهید

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خطاب به دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت: خدمت‌رسانی خود را به نیابت از 36 هزار دانش‌آموز شهید انجام دهید.

خدمت‌رسانی خود را به نیابت از 36 هزار دانش‌آموز شهید انجام دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در مراسم اعطای نشان خادم‌یاری به دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی که پیش از ظهر امروز در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) اظهار داشت: توجه آستان قدس رضوی و تولیت آن برای توسعه معنای خدمت، کاری قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی باید همراه با چند ویژگی باشد تا مورد رضایت امام رضا(ع) قرار گیرد، ادامه داد: خدمت‌رسانی باید در درجه اول دارای اخلاص باشد که این خلوص در نوجوانان و جوانان وجود دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: دومین شرط خدمت‌رسانی فروتنی و خضوع است و این که ما کاری را با فروتنی، خضوع و بدون تبلیغات و سروصدا انجام دهیم برای ما نیز بسیار خوب است.

علی‌اکبری، سومین شرط خدمت‌رسانی را خدمت کریمانه دانست و یادآور شد: عنصر اخلاص حرف اول را می زند و خدمت باید با فروتنی انجام شود، خدمت‌گذاری باید آهنگ کریمانه داشته باشد تا مخدوم احساس بزرگی و کرامت کند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: در انجام خدمت، هنر جوانی خود را به کار بگیرید، اگر خدمت شما واقعاً با آرایه‌های هنر انجام شود بی‌شک مورد قبول واقع می‌شود و در نهایت هنرمندانه خدمت کنید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی خود را به نیابت از 36 هزار دانش‌آموز شهید انجام دهید، تأکید کرد: محل خدمت شما دانش‌آموزان، خانواده، مدرسه و محله است که در انجام این خدمت‌رسانی نهایت تلاش خود را انجام دهید.   

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول