اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

مسؤولان پیگیر دلایل افزایش تلفات جاده‌ای باشند

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: مسؤولان پیگیر دلایل افزایش تلفات جاده‌ای باشند، زیرا شرایط کنونی مطلوب نیست.

مسؤولان پیگیر دلایل افزایش تلفات جاده‌ای باشند

احمد همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره خدمات سفر در استان، اظهار کرد: به‌صورت میدانی و هم با حضور مسؤولان استان بازدیدهایی از نحوه خدمات ستاد نوروزی داشتیم.

وی ادامه داد: در برخی موارد ساعت‌ها در محل بودیم تا مشکلات سریع برطرف شود و یکی از این موارد ورودی‌های به سمت مرکز استان بود و در شعاع 50، 60 کیلومتری ایستگاه‌هایی که بوده بازدیدهایی داشتیم.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه همه آماده و پای کار بودند، تصریح کرد: باید از همه دستگاه‌ها در ستاد نوروزی از نیروی انتظامی گرفته تا راه داری و هلال‌احمر و اورژانس و مسؤولان استان و شهرستان تشکر کنم، بازدیدهایی داشتند و پیگیر موارد مختلف بودند.

همتی با تأکید بر اینکه تنها در مورد یکی از گزارش‌ها که توسط نیروی انتظامی اعلام شد خوشبختانه تلفات جاده‌ای کاهش داشته است، اضافه کرد: نسبت به سال گذشته کشته‌های جاده‌ای کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد تصادفات و مجروحین ناشی از آن افزایش داشته است، تصریح کرد: این امر جای تأسف دارد، درخواست ما از نیروی انتظامی درآوردن آمار دقیق‌تر بود تا تحلیل درست بروی آن انجام شود تا دلیل اصلی آن مشخص شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه 10 تا 12 درصد افزایش تردد را در استان داشتیم، اظهار کرد: افزایش تصادفات قابل تأمل بوده است و از مسؤولان ذیربط خواستیم پیگیر باشند و نتایج آن را زودتر اعلام کنند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول