اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس پلیس راه‌های گلستان:

طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه جاری در گلستان اجرایی می‌شود/ تصادف منجر به فوت در روز طبیعت در گلستان نداشتیم

رئیس پلیس راه‌های گلستان از اجرای طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه جاری در سطح این استان خبر داد.

طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه جاری در گلستان اجرایی می‌شود/ تصادف منجر به فوت در روز طبیعت در گلستان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی عبدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه جاری در گلستان اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، تصریح کرد: رانندگان در حین رانندگی عجله و شتاب نداشته باشند زیرا بیشترین تصادفات در جاده ناشی از سبقت و سرعت غیرمجاز در جاده است.

رئیس پلیس راه‌های گلستان ابراز کرد: انحراف از جاده یکی دیگر از عوامل مهم در بحث تصادفات جاده‌ای است و رانندگان در هنگام رانندگی باید توجه کافی به جلو را داشته باشند تا شاهد تصادف در جاده‌ها نباشیم.

عبدی با اشاره به اینکه رانندگان با احتیاط رانندگی کنند، خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در سطح استان گلستان طی ایام تعطیلات نوروزی توسط رانندگان بومی این استان ثبت شده است با توجه به اینکه رانندگان بومی استان گلستان نسبت به جاده‌ها اشراف کامل‌تری نسبت به سایر رانندگان دارند انتظار داریم میزان تصادفات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه استان گلستان یکی از استان‌های پرتردد در ایام نوروز نسبت به سال گذشته بود، اذعان کرد: با توجه به اینکه رانندگان در روز طبیعت که سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی بود بسیار خوب رانندگی کردند و با توجه به اینکه در روز طبیعت بیشترین ترافیک را داشتیم ولی تردد اتومبیل‌ها بسیار بانظم انجام گرفت.

رئیس پلیس راه‌های گلستان با بیان اینکه در روز طبیعت هیچگونه تصادف منجر به فوت در سطح استان گلستان نداشتیم، اذعان کرد: در روز طبیعت در سطح استان گلستان تنها یک تصادف منجر به جرح داشتیم و هیچگونه تصادف منجر به فوت در روز سیزده فروردین ماه جاری در سطح استان گلستان به ثبت نرسید.

انتهای پیام/20/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول