اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فردا، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «خوشنویسی» آیات/ معرفی داوران مرحله نهایی

هنرمندان برگزیده در مرحله اول جشنواره بین‌المللی آیات در رشته «خوشنویسی» تا فردا فرصت دارند اصل آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

فردا، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «خوشنویسی» آیات/ معرفی داوران مرحله نهایی

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، فراخوان جشنواره بین‌المللی خوشنویسی «آیات» اواسط آبان‌ماه به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و با همکاری اداره ارشاد استان خراسان رضوی اعلام شد.

با توجه به استقبال و لزوم تبلیغ در عرصه بین‌المللی، مهلت شرکت در جشنواره خوشنویسی آیات تا 15 اسفندماه تمدید شد و پس از آن برگزیدگان مرحله اول این جشنواره اواخر سال گذشته معرفی شدند و بر اساس اعلام مسئولان مقرر شد تا 15 فروردین‌ماه برگزیدگان این مرحله در رشته‌های «شکسته»، «نسخ»، «ثلث» و «نستعلیق» اصل آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر همین اساس فردا آخرین مهلت پذیرفته‌شدگان در جشنواره قرآنی «آیات» در رشته خوشنویسی است و هنرمندان باید اصل آثار خود را تا فردا به دبیرخانه بفرستند.

همچنین در بخش نهایی اساتیدی همچون یدالله کابلی خوانساری، محمدحسین عطارچیان، مجتبی ملک‌زاده و عباسعلی صحافی مقدم در رشته «شکسته»، عدنان قزاز(از عراق)، سیدرضا بنی رضی، احمد عبدالرضایی، علی رضائیان و فرهاد شیرخانی در رشته «نسخ و ثلث» و امیر احمد فلسفی، علی شیرازی، صداقت جباری کلخوران، محمد شهبازی و قاسم توکلی در رشته «نستعلیق» به داوری خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، در جشنواره قرآنی «خوشنویسی» آیات بیش از 1000 اثر ارسال شده است که به گفته دبیر اجرایی این جشنواره 50 اثر متعلق به هنرمندان خارجی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول