اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

مرگ 12 نفر بر اثر سوانح رانندگی نوروزی در گلستان/ کاهش 8 درصدی وقوع سرقت‌ها در استان

فرمانده انتظامی گلستان از مرگ 12 نفر بر اثر وقوع سوانح رانندگی در شهرها و جاده‌های استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: متاسفانه وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های استان افزایش داشته است.

مرگ 12 نفر بر اثر سوانح رانندگی نوروزی در گلستان/ کاهش 8 درصدی وقوع سرقت‌ها در استان

علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان گلستان وقوع کل تصادفات در سطح استان 23 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در تفکیک آمار وقوع تصادفات در شهرها و جاده‌های استان، وقوع سوانح رانندگی در سطح شهرها طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است اما متاسفانه سوانح رانندگی جاده‌ای ما رو به افزایش بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: طی این مدت، 12 نفر در جاده‌های استان بر اثر وقوع سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که به طور قطع اگر رانندگان مقصر در تصادفات به توصیه‌های پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری می‌کرده و از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز می‌کردند، این تعداد از هموطنان و هم استانی‌های ما کشته نمی‌شدند.

جاویدان گفت: یکی دیگر از بخش‌های اجرای طرح نوروزی پلیس، مربوط به موضوع سرقت و پیشگیری از وقوع آن بوده که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، طی این مدت وقوع کل سرقت‌ها در استان هشت درصد کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: در این مدت، وقوع سرقت منزل 31 درصد، سرقت مغازه پنج درصد، سرقت موتورسیکلت 17 درصد، کیف قاپی 63 درصد و سرقت‌های مهم 17 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: خوشبختانه در طرح نوروزی امسال، همکاری و همراهی مردم با پلیس از سطح قابل قبولی برخوردار بود که این همراهی و همبستگی باعث شد شرایط ایمنی را برای سپری کردن ایام نوروز برای مردم استان و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

جاویدان گفت: به طور قطع ما بدون همکاری مردم نمی‌توانیم موفقیت مد نظر را کسب کنیم و رویکرد اجتماعی پلیس باعث شده، مردم با پلیس همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: تمامی کارکنان انتظامی استان فرزندان و جوانان همین مردم و جامعه ایران اسلامی هستند که شبانه‌روزی برای برقراری و حفظ نظم و امنیت و گسترش آن تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به ایام پیش رو از سال 1397، تاکید کرد: به طور قطع مبارزه با مواد مخدر، برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت، مبارزه با کالای قاچاق، پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان به ویژه مجرمان خشن از اولویت‌های پلیس گلستان خواهد بود.

جاویدان گفت: تقاضای ما از مردم این است که در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مشکوک به ویژه در مواقع اطلاع و مشاهده فعالیت مجرمانه، موضوع را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول