اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم خبر داد

ضريب اشغال 91 درصدي تخت‌هاي بيمارستان امام رضا

مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم از ضريب اشغال 91 درصدي تخت‌هاي بيمارستان امام رضا خبر داد.

ضريب اشغال 91 درصدي تخت‌هاي بيمارستان امام رضا

داوود علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش درمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: سهم سازمان تأمین اجتماعی از هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان مراجعه‌کننده به مراکز طرف قرارداد با تأمین اجتماعی در 10 ماهه نخست سال 96 بیش از 213 میلیارد تومان شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان در پوشش تأمین اجتماعی در این مدت بیش از 2 میلیون بار به پزشکان، بیش از یک میلیون و 700 هزار بار به داروخانه‌ها و بیش از 660 هزار بار به مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد مراجعه کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم عنوان کرد: بیش از 50 هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در مراکز بستری طرف قرارداد از پوشش بیمه‌ای برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی به بیماران پیوندی، خاص، شیمی درمانی و MS خدمات بیشتری ارائه می‌کند گفت: در همین مدت هزینه ویزیت، دیالیز، خدمات پاراکلینیکی، بستری و داروی بیماران خاص و صعب العلاج نزدیک به 10 میلیارد تومان شده است.

علیمحمدی با اشاره به عملکرد درمان مستقیم مدیریت درمان استان قم از طریق چهار مرکز طی 11 ماهه نخست سال 96 گفت: در این بخش خدمات درمانی به بیش از 2 میلیون و 143 هزار بار مراجعه بیمه‌شدگان ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد:‌ 2 هزار و 751 نوزاد در بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا به عنوان تنها مرکز بستری تأمین اجتماعی در استان قم متولد شده‌اند که از این تعداد 40.8 درصد از طریق سزارین و 59.2 درصد از طریق زایمان طبیعی بوده است که نشاندهنده بهبود در شاخص‌های علمی در روش‌های زایمان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به بار بالای مراجعه برای دریافت خدمات بستری در بیمارستان امام رضا ضریب اشغال تخت در این مرکز درمانی 91 درصد است.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول