اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس خبر داد

خسارت 140 میلیارد ریالی سیل به مراغه

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس از خسارت 140 میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های شهرستان مراغه خبر داد.

خسارت 140 میلیارد ریالی سیل به مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علی جلیلی ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه اظهار داشت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم و بستر این دو رودخانه در دو سال گذشته خسارت‌های فراوانی به  بخش کشاورزی و زیرساخت‌های عمرانی در مراغه وارد کرده است.

وی، با اشاره به خسارت سنگین سیل به راه‌ها، پل‌ها و تأسیسات آبرسانی روستایی گفت: به خاطر نبود نظارت از سوی دستگاه‌های متولی و تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌ها از سوی افراد سود جو خسارت سنگینی به تاسیسات زیربنایی روستایی وارد شده است.

نماینده مراغه و عجب‌شیر در مجلس در ادامه از مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواست تا بیشتر به فکر مردم باشند و در رفع مشکلات آنها اهتمام داشته باشند.

خسارت 140 میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های مراغه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این جلسه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی برنامه‌ریزی کنند.

ظفرمحمدی افزود: لازم است مسئولان، جذب اعتبار برای طرح‌های نیمه تمام عمرانی را پیگیری و برای سال جدید نیز به خوبی برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به خسارت 140 میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های مراغه افزود: بخش عمده این خسارت از ساخت و سازها و تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌ها روی داده است.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرای و قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا آزادسازی حریم و بستر رودخانه صوفی چای برای پیشگیری از حوادث سیل در  آینده آغاز شده است.

در این جلسه از تلاش‌های چهار ساله گل‌محمدی در بخشداری مرکزی مراغه قدردانی و خانم انتظاری به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول