اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس اداره مرزهای کشور خبر داد

صدور ویزای الکترونیکی در لارستان

رئیس اداره مرزهای کشور از صدور ویزای الکترونیکی درصورت مهیا بودن زیرساخت‌ها در فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد.

صدور ویزای الکترونیکی در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه لار، رئیس اداره مرزهای کشور باحضور در فرودگاه لارستان از نزدیک وضعیت فرودگاه و به‌ویژه شرایط واحد کنترل مرزهوایی را موردبررسی قرار داد.

سرهنگ ناصر مستقیمان ضمن بازدید از امکانات و زیرساخت‌های فنی عملیاتی این بخش در خصوص صدور ویزای الکترونیکی با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه، افزایش سرعت چک گذرنامه و پرسنل باتوجه به حجم پروازهای خارجی اینفرودگاه قول مساعد داد.

وی افزود: در راستای کمک به افزایش پروازها و استفاده از ظرفیت اقتصادی، توریستی و غیره مردم منطقه لارستان ازهیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رئیس اداره مرزهای کشور خاطرنشان کرد: حتی یک ثانیه افزایش سرعت چک پاسپورت و کاهش تاخیر پروازها دراین حوزه، کاهش چشمگیر هزینه ها دربخش‌های مختلف فرودگاهی و در نهایت رضایت مسافران را به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش فارس، رئیس اداره مرزهای کشور همچنین ازترمینال جدید این فرودگاه که در ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد، بازدید و توصیه‌های لازم در حیطه تخصصی خود ارائه کرد.

انتهای پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول