اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دبیرکل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به روحانی:

دولت برای پیشرفت کشور افراد انقلابی را جایگزین مدیران نالایق کند/ صنعت هسته‌ای را با چه کالای گران‌بهاتری معامله کردید؟

دبیرکل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به روحانی نوشت: هر بخشی از کشور که به افراد و دانشمندان انقلابی سپرده شده بهترین نتایج حاصل شده لذا برای پیشرفت کشور در سال جدید افراد انقلابی را جایگزین مدیران نالایق کنید.

دولت برای پیشرفت کشور افراد انقلابی را جایگزین مدیران نالایق کند/ صنعت هسته‌ای را با چه کالای گران‌بهاتری معامله کردید؟

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کیوان عاصم دبیرکل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت: در هر بخشی از کشور همچون صنعت هسته‌ای که به افراد و دانشمندان انقلابی سپرده شده بهترین نتایج را حاصل شده است و بالعکس وقتی افراد غیر انقلابی در راس امور مختلف قرار گرفته اند، ختم به جاسوس، بتن، سقوط، تصادف، اختلاس و... گردیده است. پس شایسته است که در سال جدید افراد انقلابی را جایگزین مدیران نالایق کنید تا شاهد پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

متن این نامه به شرح زیر است:

« حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس محترم جمهور

سلام علیکم

احتراما با عنایت به شروع سال 1397 که با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری گردید نکاتی را به جنابعالی و اعضا محترم هیات دولت یادآور و متذکر میشویم:

1) قرارداد بی‌فایده و پوچ برجام که طرف‌های مقابل به دفعات از مفاد آن عدول نموده‌اند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی می‌دانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.» ولی حضرتعالی و مسئولین امر قبول ننموده و با القای ناجی بودن برجام، به مردم خسارات جبران ناپذیری به  کشور وارد گردید لذا شابسته است که ضمن عذر خواهی از پیشگاه ولایت فقیه و مردم ولایتمدار کشور سریعا از این قرارداد سرتاسر ضرر خارج گردید.

2) هر اموری که توسط نهادهای انقلابی از جمله سپاه قدس انجام گرفته است بهترین نتیجه ممکن حاصل شده که نابودی داعش یکی از افتخارات آن نهاد انقلابی است در حالی که دیپلماسی لبخند وزیر دولت، چنان دشمنان را گستاخ نموده که حکومت‌های ضعیفی همچون آل سعود خود را در حدی می‌بینند که جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمایند!

3) جناب رئیس جمهور، دنیای امروز اتفاقا دنیای موشک‌هاست. که همت‌های والای جهادگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه تمامی سایه‌های شوم را تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از کشور دور نموده است. همانگونه که وقتی جواب ترقه داعش با موشک‌های سپاه داده شد دشمنان گرگ صفت اسلام و مسلمین از ترس در لانه‌های خود خزیدند. لذا این مسئله را متذکر می‌شویم که قدرت نظامی و موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

4) حضرت امیرالمومنین(ع) فرمودند: خردمند کسى است که تجربه‌ها او را پند دهد.

رئیس محترم دولت، در هر بخشی از کشور همچون صنعت هسته‌ای که به افراد و دانشمندان انقلابی سپرده شده بهترین نتایج را حاصل شده است و بالعکس وقتی افراد غیر انقلابی در راس امور مختلف قرار گرفته اند، ختم به جاسوس، بتن، سقوط، تصادف، اختلاس و... گردیده است. پس شایسته است که در سال جدید افراد انقلابی را جایگزین مدیران نالایق کنید تا شاهد پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

5) وضعیت اقتصادی کشور نابسامان است، خواهشمند است به جای شناسایی بایدها و مقصران قبلی و القای اینکه اگر رقبایتان پیروز می‌شدند وضعیت نابسامان‌تر می‌گردید در راستای عمل به منویات دلسوزانه رهبری از مشاوران کاردان، متعد، انقلابی، دلسوز در کنار مدیران جوان، کارآمد، مدیر، مدبر و با انگیزه استفاده کنید تا مشکلات کشور مرتفع گردد.

6) جناب آقای دکتر روحانی، مشکلات مملکت در درون کشور و تحت رهنمون های رهبری قابل حل است، پس نیازی نیست برای حفظ برجام اروپا-آمریکایی در مقابل هر کشور و رژیم کودک کشی چون آمریکا، انگلیس، فرانسه و... دیپلماسی لبخند امیدوارانه بکار ببرید.

7) طبق فرمایش‌تان در سال 92، قرار بود آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کنید که مردم به یارانه نیازی نداشته باشند لطفا گزارش دهید آن رونق اقتصادی را در کدام منطقه کشور ایجاد نموده‌اید که برای مردم قابل لمس نیست!

8) شکست طرح بیمه سلامت مشکلات زیادی برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه ایجاد نموده است که اصلی ترین دستاورد دولت جنابعالی در دوره قبل بود.گزارش دهید چرا وزیر محترم بهداشت بعد از انتخابات ریاست جمهوری این طرح را نادیده گرفتند؟!

9) صنعت هسته‌ای حق مسلم مردم جمهوری اسلامی ایران بود که تلاش‌های رو به عقب دولت این حق مردم را ضایع کرد لطفا پاسخ دهید صنعت هسته‌ای و خون شهدای هسته‌ای را با چه کالای گران بهاتری معامله کردید؟!

10) جناب رئیس جمهور، افراد دلسوزی که در داخل کشور عملکرد دولت را نقد می‌کنند همچون آیینه‌ای هستند که معایب دولت را به شما نشان می‌دهند خواهشمند است از نقدهای داخلی با روی گشاده استقبال کنید.

11) جنابعالی شیعه امیرالمومنین (ع) هستید پس به تبعیت از آن بزرگوار سطح زندگیتان را به پایین ترین سطح جامعه تقلیل دهید.

12) صنعت کشور به خصوص صنعت خودروسازی مریض است. از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صنعت دفاعی کشور را به اوج رسانیده کمک بخواهید.

13) مشکلات اجتماعی حاصل از بیکاری جوانان در حال گسترش است. به فکر اشتغال باشید و از جوانان نخبه و دانشمند در جهت ایجاد بستر اشتغال استفاده نمایید.

14) اگر فضای مجازی کشور بدون هیچ زحمتی تقدیم دشمن شده است به این دلیل است که دشمن برای این امر میلیون‌ها دلار خرج می‌کند. در داخل کشور جوانانی داریم که طرح‌های بسیار مناسب برای بومی سازی همه شاخه‌های فضای مجازی دارند. از آنان حمایت کنید.

15) ما ملت همیشه روزه‌ایم پس از تحریم‌های دشمنان نترسید چاره مشکلات را به جای آمریکا و اروپا در داخل کشور جست و جو فرمایید.

16) همانند مولای متقیان (ع) که به برادر خود هم اجازه دست درازی به بیت المال را ندادند، خائنین به بیت المال مسلمین را از خود رانده و به قوه قضائیه معرفی نمایید.

17) به تولیدکنندگان داخلی اهمیت دهید. در شان شما نیست که شرکت‌های گستاخ خارجی همچون پژو، توتال، ایرباس و... را ارج نهاده و تولیدکنندگان زحمتکش داخلی را به حال خود رها نمایید.

18) سپرده گذاران موسسات مالی به بانک مرکزی اعتماد نمودند و حال دچار بحران شده اند شایسته است دستور پرداخت حق آنان را صادر نموده و مدیران متخلف بانک مرکزی را به نهادهای نظارتی معرفی نمایید.

19) همانگونه که مراجع عظام تقلید و دلسوزان نظام بارها تذکر داده‌اند نظام بانکی کشور ربوی است و با بانکداری اسلامی فاصله زیادی دارد. شایسته است به این مسئله شخصا ورود پیدا کرده و انقلابی در سالم سازی نظام بانکی کشور ایجاد نمایید.

20)  ریزگردها در خوزستان زندگی مردم را با بن بست مواجه نموده است. چرا دولت در مسئله ریزگردها به داد مردم خوزستان نمی رسد؟

در پایان خواهشمند است ضمن بررسی موارد مذکور دستور فرمایید اقدامات لازم انجام پذیرد تا شاهد پیشرفت بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و همچنین یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران باشیم ان شاءالله»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول