اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران:

کدام روش جراحی‌ لیزری برای رفع عیوب انکساری مناسب است؟

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه جراحی‌های لیزری عیوب انکساری در همایش بهاره چشم پزشکی ایران خبر داد و گفت: انتخاب روش درمان جراحی‌های لیزری بستگی به شرایط بیمار دارد.

کدام روش جراحی‌ لیزری برای رفع عیوب انکساری مناسب است؟

به‌گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری فارس؛ سیدجواد هاشمیان در آستانه برگزاری همایش بهاره چشم‌پزشکی در ارتباط با موضوع چالش‌های درمانی انتخابی در درمان جراحی‌های لیزری عیوب انکساری اظهار داشت:‌امروزه پیشرفت‌های زیادی در این حوزه ایجاد شده و جراحی‌های لیزری به روش‌های مختلفی همچون جراحی لیزری سطح قرنیه، لاملار ( بر اساس فمتولیزیک) و اسمایل انجام می‌شود.

وی افزود: روش‌هایی همچون لازک، پی‌آر‌کی، ترانس اپى تلیال پی‌آرکی از جمله روش‌های لیزری سطح قرنیه به شمار می‌روند که انتخاب هرکدام از این روش‌ها بستگی به شرایط فرد مورد نظر برای جراحی دارد.

وی از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه جراحی‌های لیزری عیوب انکساری خبر داد و افزود: تکنیک‌های روز دنیا در حوزه جراحی‌های لیزری عیوب انکساری، سلامت در روش‌ها، عوارض جراحی و نتایج درازمدت از جمله موضوعاتی بوده که در بخش درمان جراحی‌های لیزری عیوب انکساری در همایش بهاره چشم‌پزشکی مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت:‌ 8 تا 9 ننر از اساتید که سابقه طولانی در حوزه جراحی‌های لیزری برای رفع عیوب انکساری دارند و از روش‌های مختلف در این زمینه استفاده کرده‌اند، تجارب خود را به اشتراک می‌گذارند.

مسئول محور چالش‌های روش درمانی انتخابی در درمان جراحی‌های لیزری عیوب انکساری بیان داشت: ابتدا به مدت 20 دقیقه توسط اساتید اخرین پیشرفت‌ها و روش‌های جدید درمانی در حوزه رفع عیوب انکساری ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول