اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

تسریع در راه‌اندازی مرکز نگهداری و درمان بانوان معتاد در شهر تبریز/تنها پول حل‌کننده مشکلات نیست

استاندار آذربایجان‌شرقی بر تسریع در راه‌اندازی مرکز نگهداری و درمان بانوان معتاد در شهر تبریز تأکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان، جزو وظایف حاکمیت است و دستگاه‌های مسوول باید در این زمینه همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

تسریع در راه‌اندازی مرکز نگهداری و درمان بانوان معتاد در شهر تبریز/تنها پول حل‌کننده مشکلات نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه پیشگیری، مقابله، درمان و فرهنگ‌سازی، راه‌های مبارزه با مواد مخدر هستند، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها و توان ادارات دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای مقابله با این آسیب اجتماعی مهم استفاده کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان در مبارزه بی‌امان با تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر، گفت: در سایه این تلاش‌ها، آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های سفید در بحث اعتیاد است و این جدیت و احساس مسوولیت همچنان باید حفظ و تقویت شود.

خدابخش با اشاره به اینکه اعتیاد جزو پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار از سوی رهبر انقلاب معرفی شده است، تصریح کرد: برای تأمین منافع ملی و جلوگیری از آسیب‌های خانمان‌برانداز اعتیاد باید از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بر تسریع در راه‌اندازی مرکز نگهداری و درمان بانوان معتاد در شهر تبریز تأکید کرد و یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان، جزو وظایف حاکمیت است و دستگاه‌های مسوول باید در این زمینه همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در پاک‌سازی فضای شهری از معتادان متجاهر در کشور پیشقدم بوده و موفقیت‌های خوبی را کسب کرده، خاطرنشان ساخت: مرکز ماده 16 در برخی از استان‌ها با ردیف بودجه مشخص فعالیت می‌کند، ولی در آذربایجان‌شرقی این مرکز را بدون ردیف بودجه و با همکاری بین بخشی همه نهاد‌ها تاسیس و مدیریت می‌کنیم.

خدابخش اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که تنها پول حل‌کننده مشکلات نیست، بلکه یک اراده و اقدام جهادی و همکاری بین‌بخشی لازم است.

وی با یادآوری پیش‌بینی افزایش کِشت و تولید موادمخدر در کشورهای همسایه، بیان داشت: تمام کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر برنامه‌های سال 97 خود را ارائه دهند و جدی‌تر از گذشته به مبارزه و مقابله با این آسیب خانمان‌سوز اقدام کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول