اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

عباسی در دانشگاه امیرکبیر:

دشمن به دنبال تحریک گسل‌های جامعه ماست/در حل اشتغال ناتوانیم چون این حوزه دست لیبرال‌ها است

رئیس اندیشکده یقین گفت: افزایش قیمت ارز، وضعیت فضای مجازی و وضعیتی که برای برجام ایجاد شده، قابل پیش‌بینی بود و ما بارها نسبت به این مسائل هشدار دادیم ولی بارها از مسئولان فحش خوردیم.

دشمن به دنبال تحریک گسل‌های جامعه ماست/در حل اشتغال ناتوانیم چون این حوزه دست لیبرال‌ها است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در همایش « شاید برای موشک‌ها هم اتفاق بیفتد» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت ارز، وضعیت فضای مجازی و وضعیتی که برای برجام ایجاد شده، گفت: همه اینها قابل پیش‌بینی بود و ما بارها نسبت به این مسائل هشدار دادیم ولی بارها از مسئولان فحش خوردیم، اینها برای ما مهم نیست و با همه این مسائل جمهوری اسلامی ایران 40 ساله شد و این حکومت دینی رکورد زد.

وی افزود: هیچ پیامبری تاکنون امکان تحقق تشکیل حکومت به نام دین را نداشته که 40 سال طول بکشد و برای هیچ امام معصومی این امکان ایجاد نشد که حکومتی تشکیل دهد که چهل سال ادامه داشته باشد.انقلاب اسلامی توانست یک حکومت اسلامی تشکیل دهد و هنوز بعد از چهل سال هنوز مردم نشاط و شادابی خود را دارند.

عباسی ادامه داد: عمده مسئولین در جمهوری اسلامی اعتقادی به دین در عرصه مدیریت اجرایی نداشته و ندارند و برای نمونه دیدید که صدها بار بزرگان نظام اسلامی گفتند سیستم بانکی ربوی است ولی توجهی به این موضوع نشده است.

وی اضافه کرد: مراجع تقلید گریه می‌کردند و فریاد می‌زدند که نظام بانکی ربوی است ولی یک نفر در مجلس و در دولت نبود که مسئله‌اش مسئله دین باشد و رئیس بانک مرکزی که بعنوان امام جماعت کابینه هم می‌ایستد یک بار هم به این سخنان گوش نکرد.

وی در ادامه با اشاره به ماجرای قوم لوط و اتفاقی که خدا سر آنها آورد، گفت: امروز 24 کشور در دنیا دارند همان کار قوم لوط را تکرار می کنند و برای ازدواج هم جنس ها با هم قانون مصوب می کنند و با این روند ده سال بعد حدود هفتاد تا هشتاد درصد کشورهای دنیا این قانون را امضا می کنند.
عباسی با بیان اینکه باید تکلیف خود را با آزادی روشن کنیم، تصریح کرد: چه کسی مخالف آزادی است؟ ولی آزادی تعریف خودش را دارد و اینکه گفته می‌شود اگر دین با آزادی دربیفتد دین به زاویه می رود درست نیست و همان گونه می شود که سر قوم لوط آمد.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی 40 سال ایستاد ولی باز هم از دموکراسی آمریکایی در جامعه دم می زنند و شعار دموکراسی خواهی سر می دهند، در حالی که دوستان آمریکا دیکتاتورهای امارات و عربستان و اردن و غیره هستند.
عباسی تصریح کرد: اگرچه روز فناوری هسته‌ای را تبریک می گوییم ولی بساط هسته کشور جمع شد و 130 جاسوس در آن مستقر شده است؛ من به قرآن قسم می‌خورم که تمام این 130 نفر که به اسم نظارت آمده‌اند همه جاسوس هستند.

وی افزود: سازمان ملل آلت دست آمریکا و چند کشور دیگر است و فقط یک ابله می‌تواند فرضیه‌های دموکراسی آمریکا را باور کند و فقط یک احمق می‌تواند باور کند که سازمان ملل یعنی سازمان ملل متحد و این سازمان بازی دست کشورهایی که حق وتو دارند، نیست.

رئیس اندیشکده یقین یادآور شد: اینکه انقلاب 40 سال است سرپا مانده به خاطر اسلامی است که جوانانی همچون شهید صیاد شیرازی، شهید حججی و شهدای علمی و هسته‌ای تربیت کرده است.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای گسل‌هایی دارد، افزود: دشمن به دنبال تحریک گسل‌هایی است که در جامعه وجود دارد و سعی دارد با این کار به ما ضربه بزند و در همین راستا تا کنون گسل‌هایی مانند گسل دراویش، شوک ارزی، جدایی طلبی در کردستان عراق و... را هم فعال کرده است.

رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: قبل از عید آنها توانستند هفت گسل را فعال کنند. امسال هم در نهایت بتوانند دوازده گسل را فعال کنند که این گسل‌ها تنها هرکدام یک تا 1.5 درصد ظرفیت ایجاد التهاب در جامعه را دارد. اگر هر گسل دو درصد قدرت تخریب داشته باشد با 50 گسل می‌شود 100 درصد التهاب ایجاد کرد ولی گسل‌هایی که اینها آزاد می‌کنند خنثی می‌شوند و این تهدیدها برای ما به فرصت تبدیل می‌شود.

عباسی افزایش قیمت دلار را نتیجه مدیریت نادرست دانست و ادامه داد: شخص رئیس دولت و تیم اقتصادی وی کتاب نظام‌های اقتصادی را نوشته‌اند و الان همان را اجرا می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین گفت: آقای نوبخت سه بار در چهارساله گذشته در تلویزیون گفته مبنای برنامه‌های اقتصادی ما کتاب نظام اقتصادی رئیس جمهوراست. در این کتاب رسماً گفته اند که الگوی مطلوب ما برای توسعه مکتب نئوکنزی‌ها است که یکی از لیدرهای آن آقای نیلی دانشگاه شریف است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی که توسط دولت اجرا می‌شود ربطی به اسلام ندارد، ادامه داد: کدام یک از این سیاست‌های اقتصادی که اجرا می‌شود را مراجع ما تایید می‌کنند؟ اینها مبتنی بر مدل لیبرالیسم که بازرگان، بنی‌صد، هاشمی، خاتمی احمدی نژاد  هم پیاده کردند و شکست خوردند این دولت هم دارد همان کاررا می‌کند

عباسی تاکید کرد: اسلام یعنی شهید حججی، حسن تهرانی‌مقدم و شهدای هسته‌ای و علمی که از هیچ کشور را موشکی و اتمی کردند.

عباسی اضافه کرد: در صنعت خودرو به جایی نرسیدیم چون جریان کارگزاران در 30 سال گذشته یک شبکه تار عنکبوتی در این صنعت ایجاد کرده که نمی گذارد این صنعت پیشرفت کند. در صنعت هواپیمایی هم هم متاسفانه به دانشمندان توجهی نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم در یک حوزه موفق شویم باید خدا را باور داشته باشیم اما اگر گفتیم «نمی‌توانیم، نمی‌شود و نداریم» موفق نمی شویم و متاسفانه جماعتی پشت سر این دولت و آن دولت بودند که می‌گویند ایرانی توانایی ندارد

عباسی گفت: اساتید توانمند و دانشمندی داریم که باید از آنها استفاده کنیم و این طور نباشد که وقتی آنها ترور کردند و شهید شدند به ارزش آنها پی ببریم.

رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: نظریه پرداز اصلی دولت می‌گوید اسلام مرده است سریع القلم می‌گوید که ما هیچ چیز نیستیم معلوم است وقتی نظریه پردازان دولت اینگونه می‌گویند نمی‌توانیم پیش بریم اینها جماعتی هستند در فلفسه ما نمی‌توانم استاد هستند.

عباسی گفت: با این حال ما توانستیم 40سال توانستیم انقلاب اسلامی سرپا نگاه داریم. توانستیم موشک بسازیم و رژیم صهونیستی را در 4 جنگ شکست دهیم و برای این در مشکل اشتغال ناتوان مانده‌ایم چون که این حوزه دست لیبرال‌ها است.

وی تاکید کرد: فلان اجنبی آمده در این مملکت میلیاردها دلار حقوق می‌گیرد و یک بانک در آستانه ورشکسته 5 میلیارد تومان برای یک عکس به او می‌دهد، اینها انسانهای تراز لیرالیزم هستند، پس انسانهای تراز لیرالیزم را با این خواننده‌ها، فوتبالیست‌ها و کسانی می‌شناسیم که هم از توبره می‌خورند و هم از آخور.

عباسی گفت: انسان تراز اسلام هم انسان‌هایی هستند مانند شهدای هسته‌ای و علمی، شهید آوینی، شهید صدر، شهید حججی و شهدای دیگر. تا اسلام می‌تواند چنین انسان‌هایی پرورش دهد موفق است. و دشمن هم برای حمله به اسلام از راه خود اسلام مانند ایجاد داعش وارد می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به ویژگی‌های سینمای لیبرال، تصریح کرد: امروز سینمای لیبرال هم متوجه شده برای اینکه جایگاهی داشته باشد باید در مورد داعش، دفاع مقدس و امثال آن فیلم بسازد.

عباسی ادامه داد: مردم از فیلمی که برای مبارزه با داعش و تروریسم باشد کیف می‌کنند. دوست دارند قهرمان و مرد ببینند. 

وی گفت: اساتید دانشگاه امیرکبیر سی سال در صنعت هوایی این کشور عمر گذاشتند و هواپیمای ایرانی 140 را ساختند، چندی بعد یکی از این هواپیماهای تولید داخل، زمین خورد و آن موقع برخی به بهانه اینکه ایرانی حق دارد بهتر از این سوار شود گفتند این پروژه باید تعطیل شود.
وی افزود: همین هواپیما را برای گشت‌های هوایی نظامی بازطراحی کردند و الان در بخش نظامی ما فعال است چراکه بخش نظامی کشور، این استاد دانشگاه را باور دارد، اما دولت لیبرال‌ها و مدرنیست وی را باور ندارند.
عباسی در ادامه به اهمیت فناوری موشکی برای کشور اشاره کرد و گفت: موشک تولید خودمان است و ما امروز در موشک مستقل هستیم، اما نمی‌دانم این چه حرفی است که برخی‌ها می‌گویند امروز عصر موشک نیست.

رئیس اندیشکده یقین گفت: اگر مردم روسیه به پوتین رای دادند به خاطر این بود که او را قهرمان سوریه می‌شناختند. عربستان در عراق پول ریخته و هزینه می‌کند تا جریان نزدیک به ایران رای نیاورد و در لبنان نیز می‌خواهند جناح طرفدار غرب را تقویت کنند تا حزب الله رای نیاورد.

وی افزود: عربستان با صرف ۱۲ هزار میلیارد دلار برای سیستم موشکی نمی‌تواند جلوی موشک‌های یمن را که با مشاوره کارشناسان ایران تقویت شده‌اند بگیرد.

عباسی تصریح کرد: اینکه می‌گویند من فقط به یک ارتش بودجه می‌دهم این مغایر قانون اساسی است و از طرفی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز اعلام کرده که دولت تنها ۲۰ درصد بودجه دفاعی را پرداخت کرده است.

عباسی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته نیرو‌های مسلح ۲۴ هزار میلیارد پروژه انجام داده‌اند و دولت پولش را نداده، تصریح کرد: می‌گویند می‌خواهیم مافیای سپاه و ارتش را بیرون کنیم این در حالی است که در دوره هاشمی نظامی‌ها را وارد عرصه اقتصاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: خانئینی که وقتی رهبر معظم انقلاب گفتند باید ارتباط ما با دلار قطع شود مدعی شدند که مگر مراوده ما با دلار چه قدر است که بخواهیم ارتباط خود را قطع کنیم این‌ها جاسوس و نفوذی در ساختار کشورمان هستند امروز همین‌ها باید جواب بدهند که چرا دلار به ۵۸۰۰ رسیده است این خیانتی است که امثال نیلی کردند و بعد توئیت می‌زنند باید قیمت دلار بالاتر برود سوال این است که مگر ما چه چیزی برای صادرات داریم که افزایش قیمت دلار برایمان در واقع سودمند باشد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول