اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اسلامی‌سارا در گفت وگو با فارس مطرح کرد

انتقاد از برخوردهای مسئولان دانشگاه‌ها با دانشجویان انقلابی

عضو هیات رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن انتقاد از برخوردهای مسئولان برخی دانشگاه‌ها با تشکل‌ها و دانشجویان انقلابی گفت: متاسفانه ما در کشور از زبان دولتمردان هرچه بشنویم باید در انتظار عمل خلاف آن باشیم.

انتقاد از برخوردهای مسئولان دانشگاه‌ها با دانشجویان انقلابی

امین اسلامی‌سارا عضو هیات رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از برخوردهای مسئولان برخی دانشگاه‌ها با تشکل‌ها و دانشجویان انقلابی گفت: متاسفانه ما در کشور از زبان دولتمردان هرچه بشنویم باید در انتظار عمل خلاف آن باشیم. برای مثال سال 92 از برخورد گازانبری و سرهنگی با دانشجویان انتقاد می‌کنند ولی در دولت خود،بدترین رفتارها را با دانشجویان انقلابی داشتند.

وی افزود: برای ما دانشجویانی که خود را انقلابی می‌نامیم هیچ افتخاری بالاتر از تقدیم مال، جان، عمر و زندگی خود برای اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نیست و اوف بر ما اگر ذره‌ای بوی گند و نجس ترس از جان بر کف بودن ما در راه اهداف انقلاب جلوگیری کند.

اسلامی‌سارا تصریح کرد: ای کاش آقایان بجای اینکه به دنبال مسکوت کردن جریان حامی و همراه بنده باشند کمی به سخنان دلسوزانه ما گوش می‌کردند و جو دانشگاه را می‌سنحیدند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات صورت گرفته برای برخی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه صنعتی سیرجان، گفت: متاسفانه بعد از تغییر مدیریتی در این دانشگاه اتفاقاتی برای برخی از دانشجویان افتاد که درخواست بنده از وزارت علوم این است قبل از هر اقدام بعدی غیرمحسوس جو دانشگاه را برسی کند و به شبهات موجود حداقل برای خود پاسخ دهد.

این فعال دانشجویی گفت: از مسئولان می‌خواهم ضمن مطالعه سخنان مقام معظم رهبری به ویژه سخنان ایشان در خصوص مقابله با دانشجویان انقلابی، فقط چند دقیقه بی طرفانه از بیرون و از دید اکثریت دانشجویان به عملکرد خود نگاه کنند و اگر استعفا نمی‌دهند اشتباه خود را بپذیرد و در جهت جبرانش تلاش کنند.

وی اظهار داشت: برخی‌ها اتفاقات دانشگاه صنعتی سیرجان و فضای ایجاد شده در آن را به دبیر جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه نسبت می‌دهند که ما در این رابطه حاضریم در سطح دانشگاه مناظره کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول