اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

با درخواست مجوز كاربری

شهروندان اصفهانی صاحب پروفايل شهروندی می‌شوند

مدیر فناوری اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: طرح پروفایل شهروندی در مرحله تست و آزمایش است که با اجرای آن شهروندان با درخواست مجوز كاربری و رمز می‌توانند خدمات الکترونیک شهرداری را از اين طريق دريافت کنند.

شهروندان اصفهانی صاحب پروفايل شهروندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی شایق در نشست خبری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به این‌که خدمات الکترونیک شهرداری به سه دسته خدمات اطلاع‌رسانی، تعاملی و تراکنشی تقسیم‌بندی می‌‌شود، اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از سال گذشته آغاز شده و بر مبنای آن هر شهروند اصفهانی دارای کارتابل مخصوص به خود خواهد بود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر طراحی پروفایل شهروندان انجام شده و در مرحله تست و آزمایش است، افزود: شهروندان با درخواست مجوز کاربری و رمز می‌توانند خدمات الکترونیک شهرداری شامل خدمات اطلاع‌رسانی، تعاملی و تراکنشی را از این طریق دریافت کنند.

مدیر فناوری اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: پراکندگی اطلاعات یکی از معضلات کنونی است که باعث بروز مشکلاتی شده و بر این اساس یک‌پارچه‌سازی اطلاعات شهرداری به صورت جدی مدنظر قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که سال گذشته پروژه‌ای با همکاری سازمان فاوای شهرداری اصفهان در زمینه اشتراک‌گذاری اطلاعات با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و به منظور جلوگیری از موازی‌کاری اجرا شد، خاطرنشان کرد: جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های فاوا که نیازمند ارائه ایده‌های خلاقانه است، در دستور کار و برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قرار دارد.

شایق در پایان اذعان داشت: گسترش خدمات الکترونیک مطابق با نیاز شهروندان، ایجاد پروفایل شهروندی و کسب مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های فاوا از جمله برنامه‌های فناوری اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری اصفهان برای سال 97 است.

انتهای پیام/63056/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول