اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

اخذ خسارت کاخ سرهنگ‌آباد از مجرمان/ مبلغ قطعی خسارت مشخص نیست

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: کارشناسان ما در محل حضور پیدا کردند و با بررسی‌های انجام شده طرح‌هایی ارائه کردند تا به زودی تثبیت وضعیت موجود را عملیاتی کنیم.

اخذ خسارت کاخ سرهنگ‌آباد از مجرمان/ مبلغ قطعی خسارت مشخص نیست

فریدون اللهیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با بیان آخرین وضعیت کاخ سرهنگ‌آباد اظهار کرد: موضوع کاخ سرهنگ‌آباد از طریق مراجع قضایی و مسؤولان شهرستان در حال پیگیری است و به نتایج خوبی در مورد این موضوع خواهیم رسید.

وی افزود: در حال حاضر تا تعیین تکلیف حقوقی این موضوع، حفاظت از این کاخ به صورت ویژه تعریف شده و نگهبان برای این مکان قرار داده شده است و برای تثبیت وضعیت موجود اقداماتی انجام می‌شود؛ به این منظور کارشناسان ما در محل حضور پیدا کردند و با بررسی‌های انجام شده طرح‌هایی ارائه کردند تا به زودی و احتمالاً در هفته آینده تثبیت وضعیت موجود را عملیاتی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در خصوص برآورد خسارت وارده به این بنای تاریخ و هزینه‌های مرمت آن گفت: هنوز مبلغ قطعی و مشخصی تعیین نشده است و باید بررسی دقیق توسط کمیته فنی انجام شود تا بتوان مبلغ خسارت و بازسازی را برآورد کرد، اما امید داریم با پیدا کردن افرادی که در این اتفاق دست داشتند هزینه خسارت آن را از این افراد تأمین کنیم و آن‌ها را مکلف به بازسازی بنا کنیم.

انتهای پیام/63089/ی10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول