اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

هفته کار و کارگر، فرصتی برای تجلیل از زحمات کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران در دوران‌های مختلف تاریخ کشور همواره تلاش‌های بسیاری در راستای حل مشکلات کشور کرده‌اند و هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به زحمات این قشر است.

هفته کار و کارگر، فرصتی برای تجلیل از زحمات کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حفیظ‌الله فاضلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته کار و کارگر در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با محوریت شعار سال و فرهنگ‌سازی جهت حمایت از کالای ایرانی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: کارگران نقش مؤثری در ارتقای کیفیت و تولید دارند و حمایت از کارگر ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان باید به‌عنوان یک دغدغه مهم در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کارگران یکی از عناصر مهم فرهنگی و اجتماعی در جامعه محسوب می‌شوند، افزود: کارگران در دوران‌های مختلف تاریخ کشور همواره تلاش‌های بسیاری در راستای حل مشکلات کشور کرده‌اند و هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به زحمات این قشر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به‌ویژه اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی بسیار مهم و تأثیرگذار است و می‌طلبد حمایت لازم از این قشر برای به حرکت درآوردن چرخه‌های تولید صورت بگیرد.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول