اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

امام جمعه شهرستان نور:

مسؤولان با قبول نقد منصفانه برای خدمت به مردم تلاش کنند

امام جمعه شهرستان نور نقد منصفانه را ضروری دانست و گفت: مسؤولان با نقد منصفانه و شایسته‌سالاری برای خدمت به مردم تلاش کنند.

مسؤولان با قبول نقد منصفانه برای خدمت به مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام قنبرعلی  احمدی عصر امروز در دیدار معاون خبر صدا و سیمای مازندران و هیأت همراه که به منظور معرفی خبرنگار جدید این رسانه در شهرستان نور انجام شد، اظهار کرد: از رسالت‌های بسیار ارزشمند صدا و سیما انعکاس اخبار دقیق، صحیح و صادقانه است.

وی افزود: خبر جایگاه ویژه‌ای دارد و خبرنگاران متعهد به عنوان مجاهدان عرصه‌های دینی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ...نقش ایفا می‌کنند و در خط مقدم مبارزه با اندیشه‌های انحرافی و اخبار مایوس‌کننده دشمنان قرار دارند.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: خبرنگاران در دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث همواره در دل، بطن و متن حادثه حضور داشته و دارند از جمله در سوریه، عراق و ... که شهدایی هم تقدیم کردند.

این مسؤول خاطر نشان کرد: انعکاس مشکلات مردم از وظایف خبرنگاران و صدا و سیما است چه بسا انعکاس خبری یک مشکل سبب بسیج مسؤولان برای رفع مشکل و ارائه خدمات مورد نیاز به ویژه در حوادث و بلایای طبیعی شده است و این اهمیت جایگاه خبر و خبرنگار را نشان می‌دهد.

احمدی بیان کرد: شغل خبرنگاری عشق است و اگر کسی عاشق این کار نباشد نمی‌تواند موفق شود و در عوض افرادی که عاشق این کار هستند همواره موفق هستند.

وی مطالعه، قلم و بیان خوب را لازمه خبرنگار و حرفه خبرنگاری دانست افزود: خبر نقش برجسته‌ای در توسعه و پیشرفت هر جامعه در عرصه‌های مختلف دارد بنابراین خبرنگار نباید جناحی، سلیقه‌ای و مغرضانه کار کند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به برخی کاستی‌ها اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و انعکاس خبر در شهرستان نیازمند عزم و توجه جدی است که امیدواریم با جوان‌گرایی در صدا و سیما این اتفاق در شهرستان رقم بخورد.

این مسؤول نقد منصفانه را ضروری دانست و تصریح کرد: برخی هم نقد را بر نمی‌تابند اما گاهی لازم است افرادی را به سمت جلو حرکت داد تا سریع‌تر حرکت کنند و افرادی هم هستند که هل دادن هم تاثیری ندارد بنابراین باید با نقد منصفانه و شایسته‌سالاری برای خدمت به مردم تلاش کرد.

احمدی نهاد و تریبون نماز جمعه را یکی از مهم‌ترین و بهترین رسانه‌ها و چشم بیدار جامعه برای نقد منصفانه اعلام کرد و گفت: صدا و سیما تدبیر کند تا هر هفته ساعتی را به خطبه‌های ائمه جمعه همه شهرستان‌های مازندران اختصاص دهد و از برنامه‌های محلی و بومی بیشتر استفاده کند که اقبال عمومی را در پی دارد.

سید عنایت‌الله احمدی معاون خبر صدا و سیمای مازندران نیز با استقبال از نظرات و پیشنهادات امام جمعه شهرستان نور، نکاتی را برای ارائه صحیح و درست و صادقانه خبر یادآوری و ضمن معرفی نماینده جدید خبری در شهرستان خواستار همکاری و مساعدت امام جمعه و سایر مسؤولان شد.

به گزارش فارس، در این جلسه از خدمات بیش از سه دهه جعفر ذکایی در عرصه خبر به عنوان نماینده صدا و سیما در شهرستان نور قدردانی و امین قجر به عنوان نماینده جدید معرفی شد.

انتهای پیام/86023/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول