اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نساجی؛ امید شهر خسته

شاگردان نکونام در چند قدمی صعود به لیگ‌برتر

عشق به نساجی چنان در تار و پود مردم قائم‌شهر ریشه دوانیده که هوادارانش عاشقانه‌های‌شان را برای همه ایران سرودند و زمزمه می‌کنند.

شاگردان نکونام در چند قدمی صعود به لیگ‌برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، چند هفته‌ای بیشتر تا پایان رقابت‌های داغ فوتبال در لیگ دسته یک کشور باقی نمانده و مربیان و تیم‌های صدر جدول در تلاش هستند تا در این روزهای باقیمانده امتیازات لازم برای لیگ‌برتری شدن را به‌دست آورند.

*روزهای بد و ناخوش نساجی جایش را به تشویق ایسلندی داد

یکی از تیم‌های محبوب و ریشه‌دار لیگ یک که برای صعود به لیگ‌برتر هنوز بخت دارد تیم نساجی مازندران، امید شهر خسته قائم‌شهر است. تیمی که در فراز و نشیب‌های فراوانی قرار داشت و بعد از پشت‌سر گذاشتن مشکلات فراوان و با همت صنیعی‌فر(مالک باشگاه نساجی) روزهای بد و ناخوش این تیم و هواداران عاشقش به دست باد سپرده و فراموش شد و جای خود را به شادی و تشویق‌های ایسلندی و امید داد.

بیست و چند سالی است که ببرهای خسته قائم‌شهر در عطش لیگ‌برتری شدن و رفتن به جمع تیم‌های خوب و تراز اول کشور می‌سوزند و هر سال به دلایل مختلف این اتفاق میسر نشد که نشد.

*عاشقانه‌های هواداران برای تیم ریشه‌دار شهر

عشق به نساجی چنان در تار و پود مردم قائم‌شهر ریشه دوانیده که هوادارانش عاشقانه‌های‌شان را برای همه ایران سرودند و زمزمه می‌کنند. هوادارانی که با هر شکست معصومانه اشک ریخته و بعد از هر پیروزی خندیدند و  در صف تشویق ایسلندی معروف‌شان از هم پیشی می‌گیرند تا ارادت قلبی خود را به این تیم که قدمت 60ساله دارد ثابت کنند.

نساجی، امروز دیگر فقط یک تیم فوتبال نیست که مردم قائم‌شهر و حتی استان مازندران با بازی‌هایش وقت‌گذرانی کنند، نساجی حالا امید شهر خسته است و عشق. این عشق‌بازی آنقدر ادامه داشت تا مسؤولان فوتبالی و غیرفوتبالی شهر هم آلوده این عشق پاک شوند و اخبار تیم را دنبال کرده و در حد توان حامی این تیم مردمی و ریشه‌دار باشند.

*آسیب نساجی از اشتباهات داوری

نساجی که حالا با نکونامش خوب نتیجه می‌گیرد انگیزه‌هایش را برای مردم قائم‌شهر و هواداران همیشه عاشقش واو به واو هجی کرده تا آنها را به صعود امیدوار کند.

گرچه ناداوری‌ها باعث شد تا پنالتی‌های نابجا برای نساجی گرفته شود و خطاهایی که در محوطه جریمه این تیم از دید داور مخفی ماند صعود شاگردان نکونام را به روزها و هفته‌های پایانی پیوند داد ولی ببرهای قائم‌شهر همچنان با غیرت و جنگنده تا آخرین دقایق خواهند جنگید تا به حق خود برسند.

حال دیگر نه تنها قائم‌شهر و مازندران بلکه همه ایران واله و شیفته نساجی و هواداران خونگرمش شدند و حتما نساجی یکی از سه تیم محبوب آنها خواهد بود.

*تقابل نساجی و فجرسپاسی شیراز در وطنی

تیم محبوب مازندران، این هفته در  وطنی، میزبان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز است که خود یکی از مدعیان صعود به لیگ‌برتر است.

در دیدار رفت دو تیم فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران  نساجی در شیراز نبض بازی را کاملا در دست داشت و فجر در آن بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

اما نقطه جالب و تلخ  این دیدار یک پنالتی اشتباه برای فجر بود که  قاضی میدان آن را برای فجر اعلام کرد  ولی روشنگر عقاب دروازه نساجی، توانست آن پنالتی که به اشتباه گرفته شد را مهار کند و در ادامه بازی باز هم داور یک پنالتی مسلم را برای نساجی اعلام نکرد تا فجر در شیراز از شکست بزرگ خانگی به لطف اشتباهات داوری فرار کند چراکه طبق نظر کارشناس داورى برنامه فوتبال یک در بازى فجرسپاسى ـ نساجى؛ یک ضربه پنالتى به نفع نساجى گرفته نشد و ضربه پنالتى فجرسپاسى هم به اشتباه از سوى داور اعلام شد.

مجیدی، زینال خیری،‌ شجاعیان،کریمی و نظری 5 بازیکن تیم فجر سپاسی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم نساجی را در کارنامه دارند.

*سفر دوباره میثاقی به قائم‌شهر

این روزها خبری در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که محمد حسین میثاقی مجری برجسته کشور که قبلا هم به شهر خسته سفر کرده بود برای تماشا دیدار نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز به قائم‌شهر می‌آید.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران روز دوشنبه( سوم اردیبهشت) در دیداری حساس و از ساعت 17، در ورزشگاه پیر و قدیمی شهیدوطنی میزبان تیم فجرسپاسی شیراز است.

گزارش: رضامتانی

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول