اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی بوکان خبر داد

کشف کالای قاچاق خارجی در شهرستان بوکان/توقیف سمند و پراید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان گفت: دو خودرو پراید و سمند در بوکان که حامل مقادیر زیادی کالای خارجی و قاچاق بودند توقیف شدند.

کشف کالای قاچاق خارجی در شهرستان بوکان/توقیف سمند و پراید

مجید محبعلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال حمایت از کالا و تولید ملی، مأموران نیروی انتظامی نیز جهت حمایت از حقوق تولید کننده داخلی و کارگر ایرانی بیش از بیش عزمشان را جهت مبارزه با کالای قاچاق و خروج سرمایه از کشور جزم کرده که در همین راستا با تلاش ها و ‌پیگیری های شبانه روزی به نتایج خوبی رسیده اند.

وی افزود: از آغاز سال ۱۳۹۷ نیروی انتظامی با شناسایی مجرمین و عملیات های پلیسی توانستند چندین بار به محوله های کالاهای قاچاق نفوذ کنند و چندین قاچاقچی و خودرو را نیز ضبط و دستگیر کرده و مجرمین را با تشکیل پرونده بر اساس شواهد و مدارک به مراجع قضایی و قانونی تحویل داده اند.

فرمانده کل نیروی انتظامی شهرستان بوکان با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروهای مبارزه با کالای قاچاق اضافه کرد: نیروی انتظامی با شناسایی و پیگیری خاطیان در امور بی ریشه قاچاق کالا توانستند در یک عملیات پلیسی دو خودرو پراید و سمند را که حامل مقادیر زیادی کالای خارجی و قاچاق بودند را توقیف کرده که در همین مورد دو نفر خاطی نیز بازداشت شد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شده اند.

وی خاطر نشان کرد: کالاهایی که از دو خودرو سمند و پراید کشف و ضبط شده اند شامل ۲۵۲ جفت کفش خارجی و دو هزار و 65 ثوب کلاه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال بوده و توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان بوکان و ضبط شده اند.

محبعلی همچنین افزود: جوانان کشور باید با تکیه به دانش و ایمان به خداوند در جهت شکوفایی کشور و گرداندن چرخه تولید و اقتصاد کشور گام بردارند نه اینکه با رویای کج یک شبه پولدار شدن به مسیر خطرناک قاچاق روی بیاورند و هم به خود و هم به هموطنان شان ضربه بزنند.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از کالا و تولید ایرانی گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت و منافع ملی بوده و در همین جهت نیز به صورت شبانه روزی با مراقبت و شناسایی سعی در برهم زدن نقشه خاطیان و ضربه زنندگان به مردم و کشور هستند.

انتهای پیام/۱۰۸۰/2/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول