اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تغییر برنامه اعزام ارزان‌قیمت زائران عتبات از امروز

برنامه اقامت زائران عتبات در طرح اعزام ارزان‌قیمت با عنوان «ابرار ۲» از امروز تغییر کرد و با این تغییر امکان اسکان تمام کاروان‌های اعزامی، به مدت یک روز در کاظمین فراهم شد.

تغییر برنامه اعزام ارزان‌قیمت زائران عتبات از امروز

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طرح ابرار 2 ویژه کاروان‌های زیارتی ارزان‌قیمت از اواخر فروردین‌ماه سال جاری کلید خورد.

بر اساس این طرح، کاروان‌های اعزامی در مدت 6 روز به عراق سفر می‌کردند که در این مدت، سه روز در کربلا و سه روز در نجف اسکان داشتند و زیارت امامین جوادین(ع) در کاظمین نیز به صورت عبوری بود.

با توجه به تصمیم شرکت کارگزاری عتبات، مقرر شد برنامه اسکان تمامی کاروان‌هایی که به عتبات مشرف می‌شوند از امروز با تغییراتی همراه باشد؛ به طوری که کاروان‌های اعزامی از 2 تا 20 اردیبهشت‌ماه در مدت 6 روز اقامت در عراق، دو شب در نجف، سه شب در کربلا و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند.

بر همین اساس، امکان اسکان تمامی کاروان‌های اعزامی در طرح ابرار 2، به مدت یک روز در کاظمین نیز فراهم شد تا زائران بتوانند به خوبی به زیارت امامین عسکرین(ع) بروند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول