اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

رئیس سازمان حج و زیارت:

زائران باید بهبود خدمت‌رسانی در حج امسال را احساس کنند

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه وقتی امسال زائری به سفر حج اعزام می‌شود باید تفاوت و بهبود خدمات را با سفرهای سال گذشته احساس کند، گفت: ما باید با همان روحیه ایثارگری سال‌های دفاع مقدس در این مسیر گام برداریم.

زائران باید بهبود خدمت‌رسانی در حج امسال را احساس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم تجلیل از جانبازان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: شما جانبازان در صحنه‌های جهاد و دفاع از کیان ایران اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) با ایثاری که داشته‌اید در کسوت جانبازی قرار گرفته‌اید و حضرت اباالفضل العباس(ع) را اسوه و الگوی خود قرار داده‌اید که یقیناً این ایثار و از خودگذشتگی ذخیره و توشه‌ای برای آخرت شما خواهد بود.

وی افزود: خدمت به خلق عبادت است اما امروز شما عزیزان بعد از آن ایثارگری و فداکاری‌ها در سازمانی خدمت می‌کنید که نعمت خدمت‌رسانی به زائران خانه خدا و اهل بیت(علیهم السلام) نصیبتان شده و با خدمت صادقانه‌ای که در این مسیر دارید، توشه ارزشمندی در کنار جانبازی نصیب شما خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه خدمت به زائران حج و عتبات رسالتی است که بر دوش سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری قرار داده شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم به برکت وجود جانبازان گره‌های بیشتری از مسائل و مشکلات زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدس مرتفع شود، به گونه‌ای که وقتی امسال زائری به سفر اعزام می‌شود تفاوت و بهبود خدمات را با سفرهای سال گذشته احساس کند و ما باید با همان روحیه ایثارگری سال‌های دفاع مقدس در این مسیر گام برداریم.

در ادامه حجت‌الاسلام شهسواری مشاور رئیس سازمان درامور ایثارگران نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز جانباز، با اشاره به وقایع عاشورای حسینی(ع) و ویژگی‌های شخصیتی والای حضرت اباالفضل العباس(ع) از رشادت‌های جانبازان و شهدا در مسیر انقلاب و سال‌های دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم اهل بیت(ع) تجلیل کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیری به رسم یادبود به جانبازان سازمان حج و زیارت تقدیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول