اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

قادر به ارائه 30 درصد از نیازهای مردم در حوزه سلامت هستیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به گستردگی حوزه سلامت، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فقط 30 درصد از اقدامات لازم در این حوزه را پوشش می‌دهد.

قادر به ارائه 30 درصد از نیازهای مردم در حوزه سلامت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح امروز در آیین افتتاح مرکز خدمات سلامت دهان و دندان مرحوم دکتر علی نگین‌تاجی شهر اهرم اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه سلامت، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فقط 30 درصد از اقدامات لازم در این حوزه را پوشش می‌دهد.

وی افزود: برای تحقق هدف "سلامت برای همه و در همه جا" نیاز به همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها و مردم می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: سطح خدمات ارائه شده در بخش بهداشت دهان و دندان در شهرستان تنگستان خوب بوده و امیدواریم با افتتاح این مرکز اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در این زمینه به صورت منسجم‌تر ادامه یابد.

خواجه‌ئیان بیان کرد: مرکز خدمات سلامت دهان و دندان دکتر علی نگین تاجی به مساحت 123 متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اجرای تفاهم نامه استانداری بوشهر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهر اهرم احداث و تجهیز شد.

وی ادامه داد: عدالت در دسترسی به خدمات سلامت هدف ماست و تمامی اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان از جمله راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی و نیز ایجاد مرکز خدمات سلامت دهان و دندان در راستای تحقق این  امرمهم بوده است.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: هدف از ساخت این مرکز، پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان در گروه‌های سنی کودکان 6 تا 14 سال و مادران باردار و شیرده از طریق ارائه آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت شاخص پوسیدگی دندان است. 

خواجه‌ئیان بیان کرد:در مرکز خدمات سلامت دهان و دندان خدمات سطح یک و دو دندان‌پزشکی شامل معاینات دندان، کشیدن دندان، ترمیم کامپوزیت و آمالگام، جرمگیری، فیشور سیلنت، پالپ زنده و آموزش‌های مربوط به سلامت دهان و دندان برای کودکان زیر 14 سال و مادران باردار و شیرده به صورت رایگان و برای سایر افراد با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/40/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول