اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

همزمان با هفته کار و کارگر

گلزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان عطرافشانی شد

در دومین روز از هفته کار و کارگر قبور مطهر هشت شهید گمنام تپه نورالشهدای شهرستان گرگان با حضور جامعه کار و تلاش استان گلستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در دومین روز از هفته کار و کارگر قبور مطهر هشت شهید گمنام تپه نورالشهدای شهرستان گرگان با حضور جامعه کار و تلاش استان گلستان غبارروبی و عطرافشانی شد، در این مراسم تشکلات کارگری خانه کارگر، کانون بازنشستگان گرگان، انجمن صنفی کارگران ساختمانی به همراه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی و جمعی از کارگران حضور داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر گفت: باید نام و یاد شهیدان را همواره زنده نگه داریم چراکه امنیت، آسایش و آرامش امروزمان را مدیون آنها هستیم.

سعید مازندرانی ضمن یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدای جامعه کارگری تصریح کرد: جامعه کار و تلاش در خط مقدم تولید و سازندگی هستند و به عنوان افسران عرصه اقتصاد رسالت مهمی بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه مسوولان رسم خدمتگذاری را با الگو قرار دادن سیره شهیدان سرلوحه قرار دهند، افزود: جامعه کار و تلاش جزو سنگربانان عرصه کار و تولید هستند که باید خدمات این قشر را ارج نهاد و با حمایت از کالای ایرانی در راستای تقویت تولیدا داخلی گام برداریم.

مازندرانی؛ تقویت و رونق اشتغال را از مهمترین مسائل جامعه برشمرد و گفت: اگر تولید داخل حمایت شود اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در کشور تقویت خواهد شد.

جامعه کار و تلاش در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا در تپه نوالشهداء نام و یاد و شهیدان را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/40/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول