اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد

واردات ماهانه بیش از ۲.۵ میلیون مترمربع پارچه‌ رومبلی/ با راه‌اندازی واحد نساجی قرچک تبدیل به صادرکننده می‌شویم

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: هر ماه بیش از ۲.۵ میلیون مترمربع پارچه‌های رومبلی وارد کشور می‌شود که با راه‌اندازی واحد نساجی در شهرک صنعتی قرچک می‌توانیم دو برابر آن را تولید کنیم.

واردات ماهانه بیش از ۲.۵ میلیون مترمربع پارچه‌ رومبلی/ با راه‌اندازی واحد نساجی قرچک تبدیل به صادرکننده می‌شویم

صادق نجفی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قرچک اظهار کرد: این شهرستان به خاطر موقعیت جغرافیایی و جمعیتی خاص و داشتن جوانان مستعد باید به یکی از مزیت‌های استان تهران تبدیل شود.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی قرچک و دیگر شهرک‌های صنعتی استان تهران باید به قطب کارآفرینی در حوزه‌های مختلف تبدیل شوند، با این کار می‌توانیم سرریز سرمایه‌گذاری شهر تهران به قرچک منتقل کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با  فرماندار شهرستان قرچک به وی گفتم که باید زیرساخت‌ها را در منطقه آماده کنیم و همه مسؤولان ذی‌ربط کمک کنند تا به هدف نهایی برسیم.

وی تصریح کرد: باید آمایشی انجام دهیم تا ببینیم چه صنوف و چه خدماتی دیگری را می‌توان به شهرک صنعتی قرچک منتقل کرد.

نجفی گفت: شهرک صنعتی قرچک توسعه‌ای ۵۰۰ هکتاری دارد که این‌ یک مزیت بسیار خوب است، قطعاً تلاش می‌کنیم تا به منویات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در حوزه‌ تولید، اشتغال و حمایت از کالای ایرانی جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: شهرک صنعتی و شهرستان قرچک نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشم‌گیری داشتند، از همه‌ مسؤولان که برای توسعه صنعت و اشتغال و شهرک صنعتی تلاش کردند تشکر می‌کنم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شهرک صنعتی قرچک انشعاب گاز ندارد، تصریح کرد: این امر به گفته‌ مسؤولان در حال انجام شدن است، امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌های لازم، واحدهای صنعتی هرچه زودتر شروع به کار کنند.

وی در پایان متذکر شد: هر ماه بیش از ۲/۵ میلیون مترمربع پارچه‌های رومبلی وارد کشور می‌شود که با راه‌اندازی واحد نساجی در شهرک صنعتی قرچک می‌توانیم دو برابر آن را تولید کنیم، با این امر علاوه بر تأمین نیاز داخل می‌توانیم به یک صادرکننده تبدیل شویم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول