اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

واکنش کاربران فضای مجازی به توهین سایت اصلاح‌طلب به همسران شهدا

نمک نشناسی، کسب و کار من است

هنوز مدت زیادی از توهین یک خبرنگار اصلاح‌طلب به امام رضا(ع) نگذشته که این‌بار عبدالله ناصری فعالی سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی به همسران شهدا توهین کرد.

نمک نشناسی، کسب و کار من است

مجله فارس پلاس؛ سیامک شادکام: چند روز بیشتر از توهین یک خبرنگار اصلاح‌طلب به امام رضا(ع) در توییتر نگذشته که این‌بار عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با سایت انصاف نیوز به همسران شهدا توهین کرد.

 

این توهین بلافاصله با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد تا آنجا که سایت انصاف نیوز مجبور به عذرخواهی شد.

در ادامه برخی از واکنش های کاربران فضای مجازی را با هم می‌خوانیم:

سید پویان حسین‌پور در واکنش به این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: "والله وبالله و تالله، این تند شدن روند توهین به مقدسات اتفاقی نیست. ما خاطره این وقاحت‌های بی‌شرمانه اصلاح‌طلب‌ها را پیش از این و در دوران سیاه اصلاحات خوب به خاطر داریم..استراتژی‌شان، عادی‌سازی هتک حرمت مقدسات است و یقین کنید توهین‌ها به امام رضا(ع) و همسران شهدا ختم نمی‌شود."

وحید یامین پور مجری صدا و سیما هم در پاسخ به سید پویان حسین پور نوشت: "خداوند مومنین را با گناهان منافقین نصرت می‌کند. این هتاکی‌ها بزودی زمینه سقوط کامل‌شون فراهم می‌کنه."

محمد بینایی نیز نوشت: رسانه های اصلاح طلب مثل انصاف نیوز یا امثال امیرحسین میراسماعیلی با تمسخر و توهین های مکررشون به اهل بیت و آرمان های انقلاب به دنبال این هستن که قبح این کار رو بشکنن تا در آینده راحتر بتونند دست به اصلاحات خودشون بزنند.

کاربر دیگری نوشت: مسخره ست.... تمام قوانین کشور و اعتقادات رو به سخره بگیری بعد بگی تو مملکت آزادی نیست!
کاربری با نام ارنستو توییت کرده است: قشری در جامعه هستند که عدم ورود زنان به ورزشگاه را به رسمیت نشناختن حقوق زنان می دانند ولی در برابر توهین و هتاکی و تحقیر رسانه #انصاف_نیوز به همسران شهدا سکوت کردند. قبول کنید حتی حقوق زنان را هم در پی تحقق خواسته های کثیف سیاسی خود میخواهید و نه هیچ چیز دیگر
دیگری با بازخوانی برخی از توهین ها به شهدا و خانواده شهدا نوشته است:
9اردیبهشت95: توهین فائزه هاشمی به همسر سردار شهید مدافع حرم هادی کجباف در خرم‌آباد 10اردیبهشت96: توهین کرباسچی به مدافعان حرم در ایلام 8اردیبهشت97: توهین #انصاف_نیوز به همسران شهدای دفاع مقدس [بغض و کینه کارگزاران و اصلاح‌طلبان و توهین‌های سریالی آنها به شهدا وخانواده هایشان]

 

کاربر دیگری نوشت: تا چه حد هتک حرمت ... اوج وقاحت است که ناموس کسایی که جون دادن تا ناموس هامون درارامش باشن اینطوری مورد بی انصافی انصاف نیوز  قرار بگیرن... فقط متاسفم....

امیر نجفی خبرنگار و فعال فضای مجازی هم با انتشار تصویر توییت یکی از خبرنگاران سابق روزنامه شرق، در واکنش به سخنان عبدالله ناصری نوشت: "کار با عذرخواهی و...انصاف نیوز ندارم، شما ببینید فکر این جماعت چقدر مریضه که همچین چیزایی به ذهنشون میرسه و اون رو بیان می‌کنن! البته از جماعتی که تو روزنامه‌هاشون به خانم‌ها رحم نمی‌کنند و سیاستمداراشون یکی در میان به خاطر مسائل اخلاقی استعفا می‌کنند چیزی بیشتر از این هم انتظار نمیره."

نفیسه سادات موسوی شاعر و فعال فضای مجازی هم از تایید سخنان ناصری توسط تحریریه انصاف نیوز سخن گفت و نوشت: "این همه بی‌انصافی و بی‌وجدانی با یه حذف و عذرخواهی ساده قراره فراموش بشه؟ سازوکار خبرگزاری‌ها بر کسی پوشیده نیست و این‌که تو پروسه بارگذاری این مطلب یه نفر بهش ایرادی وارد ندونسته خیلی حرف داره!"

کاربری با اسم "رانر" هم که به نظر می‌رسد از فرزندان شهدای دفاع مقدس باشد با انتشار تصویر سخنان اهانت‌آمیز عبدالله ناصری نوشت: "واگذارتون می‌کنم به خون پدرم"

هرچند پس از افزایش اعتراض کاربران سایت انصاف نیوز قسمتی از مصاحبه را از روی خروجی خود حذف کرد و از خانواده شهدا عذرخواهی کرد اما اعتراض کاربران به سریال اهانت‌های اصلاح‌طلبان به مقدسات همچنان ادامه دارد و فعالان رسانه‌ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا به توهین‌کنندگان به مقدسات هستند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول