اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

عضو شورای شهر تهران:

جوانانی که از ابتدای انقلاب سمت داشته‌اند همچنان بر سر کار هستند/ 50 درصد پست‌های مدیریتی شهرداری تهران به جوانان سپرده می‌شود

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه مدیران ما به جوان‌ها اعتماد نمی‌کنند و جوانانی که ابتدای انقلاب سمت گرفته‌اند هنوز بر سر کار هستند.

جوانانی که از ابتدای انقلاب سمت داشته‌اند همچنان بر سر کار هستند/ 50 درصد پست‌های مدیریتی شهرداری تهران به جوانان سپرده می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، گردهمایی جوانان شهر تهران همزمان با هفته جوان با عنوان جوانشهر، در باغ کتاب تهران برگزار شد.
در این مراسم حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: علی رغم اینکه جوانان بی مهری‌های زیادی می‌بینند و راه برای حضور آنها باز نمی‌شود اما در تلاش هستیم تا فضا تغییر کند و در آینده‌ای نزدیک فضایی فراهم شود که رخوت را در مدیران کشور شاهد نباشیم.
وی افزود: متاسفانه مدیران ما به جوان‌ها اعتماد نمی‌کنند و جوانانی که ابتدای انقلاب سمت گرفته‌اند هنوز بر سر کار هستند.
نظری اضافه کرد: در 3 حوزه مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای اسلامی شهر تهران به دنبال این هستیم تا مشارکت جوانان را افزایش دهیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه طرحی به هیات رییسه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: این طرح اعلام وصول شد و در آن مقرر شده است که در شهرداری تهران 50 درصد پست‌های مدیریتی به جوانان اختصاص یابد که در این تقسیم بندی 25 درصد پست‌ها به زنان و 25 درصد به مردان اختصاص یابد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول