اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

با حضور حدادعادل و رحیم‌پور ازغدی

همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا برگزار می‌شود

همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا با حضور حداد عادل، فضائلی، رحیم‌پور ازغدی و توکلی برگزار خواهد شد.

همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا برگزار می‌شود

رضا کارگر دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا 12 اردیبهشت ماه با حضور اعضای دفاتر 70 گانه این اتحادیه دانشجویی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش که تا 14 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود و در این همایش دهه پنجم انقلاب و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کارگر تصریح کرد: در این همایش آقایان اسماعیل کوثری، حداد عادل، فضائلی، رحیم‌پور ازغدی و توکلی سخنرانی خواهند کرد. ما در این نشست سعی کردیم که سخنرانی‌ها کارشناسی محور باشد و از جناح های مختلف سخنرانی برای حضور در این نشست دعوت کرده‌ایم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: همچنین تعدادی از سفرای ایران در کشورهای مختلف هم در این نشست حضور خواهند داشت و پیرامون مسائل منطقه و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و محور مقاومت سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مخصوص جناح یا گروه خاصی نیست و ما سعی کردیم از نظرات کارشناسان مختلف استفاده کنیم و انشاءالله ماحصل این نشست به مسئولان اراده خواهد شد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول