اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

امام جمعه ریگان:

عزم و اعتقاد ملی دو بال حمایت از تولید ملی است

امام جمعه ریگان گفت: عزم و اعتقاد ملی دو بال حمایت از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی است.

عزم و اعتقاد ملی دو بال حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: حدو دو دهه است که امریکا و اروپا به‌دنبال تسلیم و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه ریگان افزود: امروز خروج آمریکا از برجام یک نوع بی‌آبرویی و اعتبارزدایی آشکار برای دیپلماسی غرب است و اگر ما مذاکره کردیم، خواستیم به دنیا حسن نیت جمهوری اسلامی را ثابت و بدعهدی آمریکا را به رخ جهان بکشانیم.

وی عنوان کرد: عزم و اعتقاد ملی دو بال حمایت از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی است اگر دولت و ملت با عزم ملی و اعتقاد ملی از کالای ایرانی حمایت کنند توطئه‌های اقتصادی دشمن خنثی خواهد شد.

رنجبرماهانی گفت: امیداوریم مسؤولان در تحقق عملی شعار سال الگوی مردم باشند.

وی به روز بیماری‌های خاص اشاره واظهار کرد: امروزه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گمنام وغریب هستند و مورد توجه قرار نمی‌گیرند و مسول مربوطه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج  گلایه داشتند که زمینی را از مسؤولان شهرستان تحویل گرفته‌‌ایم برای خدمات دادن به این بیماران که این زمین را در طرح قرار داده‌اند که متاسفانه این زمین هنوز واگذار نشده است.

انتهای پیام/80014/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول