اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

شهید مطهری فهم عمیقی از دین و اسلام داشتند/ باید پشت سر ولی فقیه باشیم

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردند، گفت: برای برون‌رفت از مشکلات باید پشت سر ولایت فقیه باشیم تا انقلاب اسلامی به اهداف متعالی خویش دست پیدا کند.

شهید مطهری فهم عمیقی از دین و اسلام داشتند/  باید پشت سر ولی فقیه باشیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه کربلا، اظهار کرد: در طول سال گذشته موفقیت‌های زیادی در مجموعه عقیدتی سپاه کربلا  به دست آوردیم که نتیجه همکاری همه ارگان‌ها و نهادهای سپاه کربلا بوده است.

وی با اعلام اینکه شهید مطهری فهم عمیقی از دین و اسلام داشتند، تصریح کرد: ایشان یگانه دوران بود که تلاش کرد که در دین شبهه ایجاد نشود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا خاطر نشان کرد: شهید مطهری در دانشگاه و حوزه تلاش‌های زیادی برای ترویج مناسب اسلام انجام داده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که دشمنان  برای ایران اسلامی ایجاد کردند، گفت: برای برون‌رفت از مشکلات باید پشت سر ولایت فقیه باشیم تا انقلاب اسلامی به اهداف متعالی خویش دست پیدا کند.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول