اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی :

تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه تا پایان امسال به بهره ‌برداری می‌رسد/ 200میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب شرب این منطقه هزینه شده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی روبه‌رو است که تا پایان سال جاری نیز به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه تا پایان امسال به بهره ‌برداری می‌رسد/ 200میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب شرب این منطقه هزینه شده است

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه با پیشرفت 85 درصدی روبه‎‌رو بوده و تا پایان سال جاری نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به مساکن مهر و زیرساخت‌های فاضلابی آن‌ها بیان کرد: در بحث زیر‌ساخت‌های مساکن مهر موجود در استان سعی این شرکت رسیدگی به وضعیت بهداشتی فاضلاب‌ها و آب شرب بوده که به این منظور 200 میلیارد ریال اعتبار نیز برای تامین آب شرب این مساکن هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: در راستای تامین وضعیت بهداشتی فاضلابی مساکن مهر موجود در استان، با لوله‌گذاری به انشعابات فاضلابی متصل شده‌اند.

اکبری تصریح کرد: همچنین برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک گلمان ارومیه اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال هزینه شده است که تا پایان سال 97 نیز به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/1052/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول