اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان:

کاربران فضای مجازی، فریب تبلیغات جذاب را نخورند

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان درخصوص یارانه به کاربران فضای مجازی گفت: در فضای اینترنت فریب تبلیغات جذاب را نخورید.

کاربران فضای مجازی،  فریب تبلیغات جذاب را نخورند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی بهرامی ظهر امروز با گرامیداشت ایام شعبانیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کاربران فضای مجازی هنگام استفاده از فضای اینترنت فریب تبلیغات جذاب را نخورند.

وی با بیان اینکه کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران باشند، تصریح کرد: در فضای اینترنت فریب تبلیغات جذاب را نخورید زیرا شرکت‌های هرمی و افراد کلاهبردار با شیوه‌های مختلف در فضای مجازی با فریب‌کاران فعالیت می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان ابراز کرد: از باز کردن فایل‌های ارسال شده توسط ایمیل‌های ناشناس خودداری کنید زیرا ممکن است فایل‌ها حاوی برنامه‌های مخرب برای سرقت اطلاعات فردی و شخصی شما و از کار انداختن رایانه شما انجام گرفته باشد.

* بهترین راه برخورد با برنامه‌های الکترونیکی ناشناس، حذف نامه‌ها و پیوست آنها است

بهرامی در خصوص فایل‌های ارسالی از سوی افراد ناشناس ابراز کرد: بهترین راه برخورد با برنامه‌های الکترونیکی ناشناس، حذف نامه‌ها و پیوست آنها است.

وی با بیان اینکه از باز کردن گذرواژه‌های الکترونیکی در ملا عام خودداری شود، خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی هنگام دریافت فایل از باز کردن گذرواژه پست الکترونیکی در مقابل چشمان دیگران خودداری کنید.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان تصریح کرد: نصب رمز و کلمه عبور بر روی رایانه شخصی تا حدودی مانع دسترسی افراد غیرمجاز بر اسرار شخصی شما است.

* از قرار دادن اطلاعات شخصی بر روی کامپیوتر جدا خودداری کنند

بهرامی با بیان اینکه افراد از قرار دادن اطلاعات شخصی بر روی کامپیوتر جدا خودداری کنند، ابراز کرد: کاربران فضای مجازی از قرار دادن تصاویر و اطلاعات شخصی خود را بر روی سیستم‌های متصل به اینترنت پرهیز کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه یارانه خود را در صورت خراب شدن آن به افراد مطمئن بسپارید، اذعان کرد: رایانه خود را برای ارتقای سیستم و تعمیرات تنها به افراد مطمئن و تعمیرگاه‌های معتبر و مجاز تحویل دهید.

انتهای پیام/30/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول