اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

جانشین سپاه ثارالله کرمان:

بعضی مسؤولان از مردم عقب‌تر هستند/نباید دشمن به هدفش در فضای مجازی برسد

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم ما مردمی واقعا ارزشنمد بوده و هستند، اما بعضی مسؤولان از مردم عقب‌تر هستند و باید خود را به مردم برسانند.

بعضی مسؤولان از مردم عقب‌تر هستند/نباید دشمن به هدفش در فضای مجازی برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سردار محمد مطهری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: مردم ما مردمی واقعا ارزشمند بوده و هستند و همیشه در همه عرصه‌ها پشتیبان انقلاب بوده‌اند اما بعضی از مسؤولان از مردم عقب‌تر هستند و باید خود را به مردم برسانند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: مسلمانان در دوران‌های مختلف اسلام وقایع سختی را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون نیز ما شاهد هستیم در انقلاب اسلامی مردم ما برای پیروزی نظام چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند و همیشه پشتیبان رهبری بوده‌اند.

وی بیان داشت: ما با وجود مشکلات فراوانی که در گذشته و اکنون پشت سر گذاشته‌ایم، توانستیم که اسلام ناب را به جهانیان معرفی کنیم و این عامل مهمترین عامل وجود دشمنی‌های فراوان با انقلاب اسلامی است.

مطهری اظهار کرد: مردم به‌عنوان بزرگترین نیروی انقلاب باید بدانند که اگر دشمنی به ما لبخند بزند این نشانه دوستی با او نبوده و دشمن همیشه دشمن است و لبخند او مصنوعی است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ترس دشمنان از ترویج انقلاب و دین توسط جمهوری اسلامی، این دشمنان خبیث به اصل انقلاب و دین ما کار دارند و اکنون نیز با نفوذ در فضای مجازی اعتقادات ما را نشانه رفته‌اند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه دشمنان سعی دارند اعتقادات و جوانان ما را نابود کنند و در کنار آن اعتقادات غلط خود را به ما انتقال بدهند، این وظیفه ما است که با نفوذ در فضای مجازی و کنترل رفتار‌های فرزندانمان در این فضا نگذاریم دشمنان به این هدف خود دست یابند.

مطهری با بیان اینکه سپاه همیشه از سوی دشمنان انقلاب مورد هجمه‌های گوناگون بوده و است، گفت: دشمنان زیادی سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشته و دارند و دلیل این هجمه‌ها این است که سپاه پاسداران برای این هدف شوم آنها همیشه یک مانع بوده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: دشمنان با اعمال این هجمه‌ها سعی در نابودی سپاه دارند و باید بدانند که که نظام مقدس جمهوری اسلامی خط قرمز همه مردم، مسؤولان و سپاه پاسداران است و هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

به گزارش فارس در این مراسم که با حضور جمع کثیری از بسیجیان، مسؤولان و ائمه جمعه در مسجد جامع شهرستان برگزار شد از زحمات محمود شاهرخی تقدیر و محسن نصب‌امیری به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان قلعه‌گنج منصوب شد.

انتهای پیام/3388/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول