اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

دادستان کرمان خبر داد

تشکیل 1286 پرونده تصرفات اراضی ملی در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: طی یک سال گذشته یک هزار و 286 فقره پرونده در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کرمان تشکیل شده است.

تشکیل 1286 پرونده تصرفات اراضی ملی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری استان اظهار داشت: طی یک سال گذشته یک هزار و 286 فقره پرونده در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کرمان تشکیل شده است.

وی بیان داشت: 805 فقره پرونده در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی منتهی به صدور حکم و 481 فقره پرونده هم منتهی به صدور قرار نهایی در دادسرا شده است.

دادستان کرمان ادامه داد: 818 متهم در حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کرمان داریم و یک هزار و 544 هکتار اراضی به دولت برگشت داده شده است.

سالاری ابراز داشت: تعداد پرونده‌های حوزه تغییر کاربری غیرمجاز در استان کرمان طی سال گذشته هم برابر با 181 فقره است و این پرونده‌ها 181 نفر متهم هم دارند.

وی از برگشت یک و نیم هکتار اراضی به وضع سابق در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز در استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: 153 مورد قلع و قمع بنا نیز در این مدت داشته‌ایم.

انتهای پیام/80019/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول