اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اولین واکنش رژیم صهیونیستی به پیروزی مقتدرانه حزب‌الله در انتخابات لبنان

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به پیشتازی حزب‌الله در نتایج اولیه انتخابات پارلمانی لبنان، گفت انتظار این نتیجه را داشتند و اسرائیل بین حزب‌الله و دولت لبنان تفاوتی قائل نیست.

اولین واکنش رژیم صهیونیستی به پیروزی مقتدرانه حزب‌الله در انتخابات لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرهنگ «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش مقامات این رژیم به نتایج اولیه انتخابات پارلمانی لبنان گفت انتظار این نتیجه را داشتند.

بنت امروز (دوشنبه) در یک پیام توئیتری با بیان اینکه حزب‌الله مساوی لبنان است، نوشت: «نتیجه انتخابات لبنان، بر پایه محاسباتی که برای مدت‌ها داشتیم، رقم خورده است. حزب‌الله = لبنان».

وی سپس با روی آوردن مجدد به لحن تهدیدآمیز علیه محور مقاومت، تاکید کرد: «اسرائیل بین حزب‌الله و دولت مستقل لبنان تفاوتی قائل نیست. ما لبنان را مسئول هر تهدیدی که از این سرزمین به ما شود، می‌دانیم».

انتخابات پارلمانی لبنان برای اولین بار بر اساس قانون تناسبی و پس از 9 سال در روز یکشنبه (16 اردیبهشت) برگزار شد. نتایج غیر رسمی منتشر شده از نتایج انتخابات حاکی از آن است که حزب‌الله و متحدانش به آرایی مافوق پیش‌بینی‌ها در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

 

 

انتهای پیام/م


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول