اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین بار دیگر بعنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد+عکس/کابینه روسیه استعفا کرد

«ولادیمیر پوتین» بعنوان رئیس‌جمهور روسیه سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 6 ساله به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد.

پوتین بار دیگر بعنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد+عکس/کابینه روسیه استعفا کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در سالن «سنت اندرو» در کاخ کرملین در حال برگزاری است.

 

سومین مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» در 7 ماه مه 2012 برگزار شد و هم‌اکنون چهارمین مراسم تحلیف وی در حالی برگزار می‌شود که پوتین قرار است برای یک دوره 6 ساله دیگر بعنوان رئیس‌جمهور روسیه فعالیت داشته باشد.

 

رئیس‌جمهور روسیه بعد از حضور در کرملین سوگند یاد کرد و سپس «والری زورکین» رئیس دادگاه قانون اساسی این کشور، نمادهای قدرت دولتی را به وی داد و ریاست‌جمهوری وی را اعلام کرد.

حاضران در مراسم تحلیف سرود ملی روسیه را سردادند و پوتین در این مراسم بعد از سوگند یاد کردن، گفت: «من معتقدم که آینده موفق و همراه در صلح روسیه، وظیفه و معنی زندگی من خواهد بود».

وی ادامه داد: «من معتقدم که وظیفه من است تا تمام تلاش خود را برای صلح و رفاه روسیه به کار گیرم. ما باید در حوزه‌هایی که همیشه قوی بودیم و همچنین در حوزه‌هایی که اقدامات کافی نداشتیم، توسعه داشته باشیم. تصمیماتی وجود دارد که ما باید اتخاذ کنیم».

 

رئیس‌جمهور روسیه اطمینان داد که روسیه می‌تواند به پیشرفت‌هایی دست یابد زیرا کل این کشور «یک تیم بزرگ است که می‌تواند هر مسئله و وظیفه‌ای را حل کند».

وی ادامه داد: ما به پیشرفت در تمامی جنبه‌ها نیاز داریم. من عمیقاً متقاعد شدم که چنین پیشرفتی تنها در یک جامعه آزاد که تمامی مسائل جدید را درک می‌کند و بی‌عدالتی را رد می‌کند، تحقق می‌یابد».

پوتین، عصر کنونی را یک عصر آشفته توصیف کرد که در آن «راه پیش رو ساده نیست. راه پیش‌رو همیشه یک جستجوی دشوار بوده است . تاریخ تنها یک چیز را نمی‌بخشد: بی‌تفاوتی و بی‌ثباتی، آرامش و خشنودی از خود. به ویژه‌ در این زمان مهم که عصر تغییرات آشفته در سراسر جهان است».

رئیس‌جمهور جدید روسیه اهداف اصلی دوره 6 ساله جدید ریاست‌جمهوری خود را اینگونه توصیف کرد: «هدف ما، روسیه برای مردم است، (ایجاد) کشور فرصت‌ها برای خودآزمایی تمامی افراد. من عمیقاً متقاعد شده‌ام که ارتباط کاملاً مستقیمی بین وظایف ملی بزرگ و تقاضاهای روزانه شهروندان وجود دارد زیرا تنها از این طریق ما می‌توانیم شرایط لازم برای ایجاد و توسعه را فراهم آوریم».

ولادیمیر پوتین در حوزه همکاری روسیه با جامعه بین‌الملل گفت: «ما برای گفت‌وگو آماده‌ایم. ما به طور مشترک با شرکای خود، پروژه‌های یکپارچه را تقویت می‌کنیم و روابط تجاری، انساندوستانه، فرهنگی و علمی با شرکای خود برقرار می‌کنیم».

وی ادامه داد:‌«ما برای مساوات و همکاری سودمند دوجانبه با تمامی کشورها به نفع صلح و ثبات در سیاره خود تلاش می‌کنیم».

بعد از مراسم سخنرانی، احترام نظامی در بزرگداشت رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه انجام گرفت.

کابینه روسیه بعد از مراسم تحلیف پوتین برای دور جدید ریاست‌جمهوری این کشور، استعفا کرد.

روابط عمومی دولت روسیه روز دوشنبه (امروز) در بیانیه‌ای اعلام کرد: « (نخست‌وزیر) دیمیتری مدودف حکم استعفای دولت روسیه را امضا کرد».

بنا بر آمار کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در تاریخ 18 ماه مارس برگزار شد. مشارکت رأی‌دهندگان،67.54 درصد اعلام شد. پوتین با کسب 76.69 درصد آراء، بعنوان رئیس‌جمهور روسیه برگزیده شد و بیش از 56.4 میلیون رأی‌دهنده روس به وی رأی دادند.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول