اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرماندار اصفهان مطرح کرد

برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه زدن به کشور/ مردم نسبت به بی‌عدالتی در خصوص آب اعتراض دارند

فرماندار اصفهان گفت: دشمنان برای ضربه زدن به ما برنامه‌ریزی کرده‌اند، می‌توان دست دشمن را در پشت بسیاری از مشکلاتی که مطرح شد رؤیت کرد.

برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه زدن به کشور/ مردم نسبت به بی‌عدالتی در خصوص آب اعتراض دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضوانی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اصفهان اظهار کرد: در مسائل و مشکلاتی که در این ایام داشتیم اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اصفهان کمک حال فرمانداری بودند.

وی با بیان این‌که مشکلات مردم بخش مرکزی در حال پیگیری است، افزود: با توجه به اهمیت بخش مرکزی، مشکلات در حال پیگیری است، در خصوص توسعه جاده‌های بخش مرکزی از جمله جاده قهجاورستان تلاش‌هایی شده است و در خصوص روشنایی آن‌ها نیز اقداماتی انجام شده است.

فرماندار اصفهان با اشاره به انجام فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در روستاهای بخش مرکزی اصفهان، تصریح کرد: فعالیت در خصوص ورزش و جوانان در بخش مرکزی ضعیف بوده و لازم است تلاش بیشتری انجام شود، در بخش مرکزی آتش‌نشانی نداریم و به جد دنبال آن هستیم تا این مشکل را مرتفع کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: به دلیل کاهش نزولات آسمانی دچار مشکل در حوزه آب هستیم اما بارها اعلام کردیم اگر آب هست برای همه باید باشد و اگر آب نیست و کم است باید برای همه کم باشد، چه استان هم‌جوار باشد و چه استانی که از آب استفاده می‌کند، مصرف آب باید برای همه باشد و مسؤولان استانی نیز بارها روی این موضوع ایستادگی کردند.

رضوانی تأکید کرد: اگر آب برای اصفهان کم است باید برای سایر استان‌ها نیز کم باشد، مردم از کم شدن آب گلایه ندارند بلکه از بی‌عدالتی‌هایی که در خصوص آب انجام می‌شود گلایه دارند، با تلاش و همکاری همه مردم می‌توان بحران آب را پشت سر گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر درگیر مشکلاتی هستیم که بخشی از آن توسط دشمنان در حال انجام است البته گاهی خودمان برنامه‌ریزی نداریم و حتی ترمزی برای برنامه‌های اصلاحی هستیم اما دشمنان نیز برای ضربه زدن به ما برنامه‌ریزی کرده‌اند، می‌توان دست دشمن را در پشت بسیاری از مشکلاتی که مطرح شد رؤیت کرد.

فرماندار اصفهان با اشاره به تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، گفت: ما نظام خود و کشور خود را دوست داریم و به خاطر این نظام بهترین جوانان این مملکت شهید شدند، ما به شهدا مدیون هستیم و علیرغم مشکلات و بعضی بی‌عدالتی‌هایی که وجود دارد اما به آرمان‌های امام راحل اعتقاد داریم و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتقاد داریم.

وی در پایان گفت: زمانی که کشاورز کار ندارد و خودش و فرزندش بیکار است باید برای اشتغال آن‌ها کاری انجام دهیم که این اقدامات در حال انجام است و نتیجه آن را به زودی خواهیم دید، تسهیلات با سود کم به روستاییان برای اشتغال‌زایی اعطا می‌شود، هر جایی مشکل پیدا کردیم و نظام نیاز داشته است مردم پشتیبان نظام بودند و لازم است که به آن‌ها خدمت کنیم.

انتهای پیام/63087/ح40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول