اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی خبر داد

تمدید مهلت ثبت نام «مراکز پیش‌دبستانی سایر نهادها» در سامانه تا پایان خرداد ماه

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: بر اساس درخواست نمایندگان مؤسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی، مهلت ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهادها تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام «مراکز پیش‌دبستانی سایر نهادها» در سامانه  تا پایان خرداد ماه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع نمایندگان مؤسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی، اظهار داشت:  هدف سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش کمک به تسهیل روند اخذ مجوز مراکز پیش‌دبستانی سایر سازمان‌ها و نهادها به ویژه سازمان بهزیستی از وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اهمیت پیوستگی و هماهنگی مراحل تربیت از دوران طفولیت تا نوجوانی خاطر نشان کرد: بهتر است همه سازمان‌ها و نهادهایی که در امر تعلیم و تربیت کودکان فعالیت می‌کنند، در یک مسیر حرکت کنند و با وزارت آموزش و پرورش هماهنگ باشند.

زینی‌وند با تأکید بر اجرای قانون، بیان داشت: بر اساس قانون مدارس و مراکز غیردولتی، وزارت آموزش و پرورش مرجع صدور مجوز برای مراکز پیش دبستانی است و تمام مؤسسان مراکز پیش دبستانی که از سایر نهادها مجوز گرفته‌اند بر اساس قانون مکلف هستند از وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیرند.

وی ادامه داد: بر اساس درخواست نمایندگان مؤسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی، مهلت ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهادها تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش فارس، بر اساس قانون سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش که در اواخر سال 95 به تصویب مجلس شورای اسلامی  و تأیید شورای نگهبان رسید، از تاریخ تصویب این قانون صدور مجوز برای مراکز پیش دبستانی تنها توسط سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی صورت می‌گیرد.

سایر مراکزی که قبل از تصویب  این قانون  از سازمان‌های دیگر مجوز دریافت کرده‌اند، باید نسبت به دریافت مجوز از وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند؛ ثبت‌نام اینگونه مراکز از طریق سامانه امور پیش‌دبستانی‌های سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی به آدرس www.mosharekatha.ir قابل انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول