اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

هیچ جریانی نمی‌تواند آرمان‌های امام خمینی (ره) را از بین ببرد/ از ظرفیت رسانه در تبیین 15 خرداد استفاده شود

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه راه و اندیشه امام خمینی (ره) از بین رفتنی نیست، گفت: هیچ جریانی نمی‌تواند آرمان و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را از بین ببرد.

هیچ جریانی نمی‌تواند آرمان‌های امام خمینی (ره) را از بین ببرد/ از ظرفیت رسانه در تبیین 15 خرداد استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج رمضانی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: راه امام خمینی (ره) زنده و پویاست و اعتقاد ندارم جریانی بخواهد آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را از بین ببرد و یا کمرنگ کند، راه و اندیشه امام خمینی (ره) از بین رفتنی نیست.

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: این اداره کل همانند سنوات گذشته از ظرفیت‌های مختلفی که دارد برای برنامه‌های کیفی در راستای تبیین 14 و 15 خرداد استفاده خواهد کرد.

رمضانی با بیان اینکه از ظرفیت شعرا و ادبا در برگزاری عصر شعر با موضوع امام خمینی (ره) و 15 خرداد استفاده می‌کنیم، ابراز کرد: این برنامه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: گروه‌های تئاتر و نمایش با موضوعات تبیین 14 و 15 خرداد در مرکز استان فعالیت خواهند داشت همچنین نسبت به برگزاری نمایشگاه عکس و خوشنویسی با موضوع امام خمینی (ره) در گرگان و سایر شهرستان‌ها اهتمام خواهد شد.

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از توزیع کتاب با محوریت اندیشه‌های امام راحل در مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: مسابقات خوشنویسی با موضوع تالیفات و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در این ایام تدارک دیده شده است.

رمضانی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تبیین قیام 15 خرداد استفاده شود، تصریح کرد: یکسری از رسانه‌ها به صورت خودجوش نسبت به تهیه گزارش و تحلیل قیام 15 خرداد و تبیین اندیشه‌های امام راحل مطلب می‌نویسند و در یکسری رسانه‌ها جملاتی از تالیفات امام خمینی (ره) را منتشر می‌کنند.

وی از توزیع ویژه‌نامه‌ای با محوریت 15 خرداد در تیراژ بالا در روز مراسم خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت یکی از رسانه‌های استان نسبت به تهیه ویژه‌نامه 15 خرداد اقدام خواهد شد و این ویژه‌نامه در تیراژ بالا در روز مراسم توزیع خواهد شد.

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: از ظرفیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی برای فضاسازی مراسم بزرگداشت 14 خرداد و قیام 15 خرداد استفاده خواهیم کرد برای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده‌های آنان در این ایام نیز برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فارس؛ در این مراسم نمایندگانی از ادارات سپاه گرگان، اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، شورای هیئت‌های مذهبی به ایراد سخن پرداختند، در راستای بزرگداشت 14 و 15 خرداد در تمامی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی  شاخص برنامه‌های ویژه با حضور مبلغان بومی و اعزامی از تهران و قم برگزار می‌شود.

همچنین در راستای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نعمت داشتن امام امت گعده‌های مطالعاتی صحیفه‌خوانی حضرت امام خمینی (ره) و جشن یک‌سالگی این حرکت فرهنگی در پنج نقطه استان گلستان برگزار می‌شود.

حمایت از برنامه‌های خودجوش اهل سنت در مساجد و حوزه‌های علوم دینی پیرامون بزرگداشت 14 و 15 خرداد از برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور است.

نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع راه امام در 18 حوزه مقاومت و محلات شهری و روستایی انجام می‌شود همچنین از ظرفیت 200 هیئت فعال مذهبی استان در برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول