اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرماندار اصفهان تأکید کرد

ضرورت تقویت مراکز هلال‌احمر در اصفهان

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به وسعت و مشکلات عدیده شهرستان و بالأخص شرق اصفهان، اقدامات لازم جهت تقویت مراکز هلال احمر در بخش‌های مختلف شهرستان باید صورت پذیرد.

ضرورت تقویت مراکز هلال‌احمر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان و جمعی از جوانان فعال و داوطلب هلال احمر با معاون استاندار و فرماندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمد رضوانی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش هلال احمر اظهار کرد: باتوجه به اهداف تعریف‌شده در اساس‌نامه هلال احمر، به آن باید توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: هدف جمعیت هلال احمر، کمک به مردم آسیب‌دیده است و باید بکوشیم تا این جمعیت به جایگاه اصلی خود برسد.

فرماندار اصفهان در ادامه گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر در عرصه‌های گوناگون بالأخص ایام نوروز بر همگان آشکار بوده و شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم در همه عرصه‌ها بالأخص در حوزه جمعیت هلال احمر نقشی برجسته و به سزایی برعهده داشته‌اند که امیدوارم با حضور مداوم و آگاهانه آنان بتوانیم به اهداف مهم‌تری در تمامی زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... دست یابیم.

وی اذعان داشت: باتوجه به وسعت و مشکلات عدیده شهرستان و بالأخص شرق اصفهان، اقدامات لازم جهت تقویت مراکز هلال احمر در بخش‌های مختلف شهرستان باید صورت پذیرد.

در ادامه رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این جمعیت در عرصه‌های مختلف به ویژه ایام نوروز تأکید کرد: وجه مشترک همه فعالیت‌های هلال‌احمر بشردوستی است.

انصاری با بیان این که شعار امسال «هلال‌احمر همه‌جا، برای همه» تعیین شده است، یادآور شد: تمام تلاش خود را جهت گسترش صلح و دوستی در جامعه به کار می‌گیریم و این تلاش در مسیر تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و اثر بخشی این مشارکت اضافه کرد: اعضای هلال‌احمر با اجرای برنامه‌های متنوع و طرح‌های مختلف سعی در ایجاد جامعه‌ای سالم دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در پایان عنوان داشت: کمک به ایجاد جامعه تاب‌آور، کاهش آسیب‌ ناشی از مخاطرات و پاسخ‌گویی مؤثر به حوادث، حفظ محیط زیست، ترویج و گسترش مشارکت اجتماعی در فعالیت‌های بشردوستانه با تقویت نقش جوانان و داوطلبان و ... از دیگر مواردی است که در هلال احمر این شهرستان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/63056/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول